Flanco raporteaza vanzari in crestere cu 20%, la inceputul anului, pe fondul cererii tot mai mari de televizoare, smartphone-uri si laptopuri
Flanco
Flanco Retail a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 20%, in primele patru luni din 2015, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pana la nivelul de 235 de milioane de lei, au anuntat reprezentantii companiei.
Din estimarile companiei, piata locala a urcat cu 13% in aceeasi perioada.
Principalele motoare de crestere ale afacerilor Flanco Retail au fost televizoarele si electrocasnicele mici, cu cresteri de peste 30%. De asemenea, vanzarea de telefoane inteligente si laptopuri a avut o evolutie mult peste asteptarile managementului.
'In primele patru luni, am investit aproximativ 3 milioane de lei in dezvoltarea companiei si a oamenilor nostri, iar planul nostru este sa ajungem la un nivel de 8 milioane de lei investiti de-a lungul intregului an 2015', arata Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail, scrie Agerpres.
Dupa ce, in martie, Flanco a deschis cel de-al treilea magazin din Brasov, in cadrul Centrului Comercial Coresi, pe 14 mai, compania va deschide magazinul cu numarul 90, in Bucuresti, situat in centrul comercial Mega Mall. Noul magazin Flanco ocupa o suprafata de 1.300 metri patrati si va avea 30 de angajati.
Flanco a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de peste 150 milioane de euro si un profit net cu peste 61% mai mare decat in 2013.
Mai multe despre:
#Flanco#electrocasnice
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS