Flanco estimeaza vanzari de 15 mil. euro prin eMAG Marketplace in 2015 si dublu anul viitor
Flanco estimeaza vanzari de 15 milioane de euro prin eMAG Marketplace in 2015 si o dublare pentru anul viitor, produsele cu cele mai mari vanzari in primele trei luni de la lansarea pe aceasta platforma fiind din categoriile electronice si IT, a anuntat retailerul electro-IT.
Flanco Retail a intrat in proiectul Marketplace eMAG in octombrie 2014 si are listate peste 1.000 de produse (electrocasnice mari si mici, electronice, telefoane, IT si accesorii), decizia facand parte din strategia de dezvoltare a companiei, care integreaza vanzarile prin reteaua de magazine, vanzarile online, de pe flanco.ro si prin Marketplace.
"Momentan, prin intermediul platformei Marketplace eMAG, vindem online peste 1.000 de produse, iar intentia noastra este sa extindem gama de produse de pe aceasta platforma. Primele trei luni in Marketplace au fost promitatoare, astfel ca pentru anul acesta estimam vanzari de 15 mil. euro pe acest canal de distributie si 30 mil. euro pentru anul 2016", a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail.
Produsele cu cele mai mari volume vandute de la lansare sunt din categoriile de electronice si IT. Dintre produsele comercializate de Flanco Retail pe platforma, 20% nu se regasesc si in gama eMAG, ci numai in oferta Flanco.
Compania are o retea de 89 de magazine si peste 1.000 de angajati. Retailerul Flanco este detinut integral de omul de afaceri Iulian Stanciu, care are si un pachet de 25% din compania Dante International, proprietarul eMAG.ro.