Cum arata fabrica unde Samsonite, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, produce si testeaza milioane de bagaje
O adevarata camera de tortura pentru bagaje. Asa ar putea fi descrisa fabrica din Belgia unde sunt testate gentile si trollerele Samsonite, pentru a vedea daca rezista in conditiile unei calatorii mai zbuciumate.
Niste masinarii gigant trag de genti, le intind, le comprima si le supun unor serii de socuri, pentru a observa gradul de rezistenta pe care il au, potrivit unui reportaj realizat de CNN.
“Aici simulam parcursul real al unei genti de voiaj: 50 de cicluri de rotiri si 10.000 de caderi”, explica Lieve Beelen, quality manager al laboratorului unde se testeaza genti luate aleator chiar de pe linia de productie.
80 de bagaje asamblate pe zi. Un troller are nevoie de 5 minute
“Fiecare muncitor asambleaza o valiza, de la inceput pana la sfarsit. In medie, se asambleaza 80 de bucati pe zi”, spune Wim Godefroid, managerul fabricii din Belgia. Asta in seamna ca fiecarei valize i se acorda aproximativ cinci minute.
Fiecare operator are cate un numar desemnat, numar care apoi este bagat in geanta, facilitand astfel controlul calitatii. Daca geanta ajunge in magazin cu un defect de fabricatie, persoana care a asamblat-o poate fi identificata exact.
Samsonite exista pe piata de mai bine de un secol si este de cateva ori mai mare decat orice alt competitor din domeniu. Pentru a fi sigur ca isi pastreaza suprematia, insusi CEO-ul Samsonite vine in fabrica pentru a testa durabilitatea produselor. “Cerintele oamenilor se schimba tot timpul. Ca sa va dau un singur exemplu, valizele pe care le comercializam astazi au jumatate din greutatea celor pe care le vindeam in urma cu cinci ani, iar oamenii sunt mult mai preocupati acum de greutatea bagajelor”, spune Tim Parker, directorul general al companiei.
Greutatea este importanta, mai ales in cazul celor care calatoresc des cu avionul, fiecare kilogram in plus fiind taxat in aeroporturi. Provocarea consta in dezvoltarea celei mai performante tehnologii, care sa cantareasca in acelasi timp cat mai putin.
O persoana isi cumpara un troller o data la cinci ani
Zilele cuferelor masive de lemn au trecut de mult. Geamantanele de astazi trebuie sa fie usoare, cu aspect frumos, dar si dure, ca sa poata rezista conditiilor de calatorie, mai ales ca, in medie, o persoana isi cumpara unul nou doar o data la cinci ani.
“Ne mandrim ca proiectam bagaje durabile, dar vrem ca oamenii sa cumpere mai des de la noi. Insa nu mi-as face griji niciodata ca vand un produs prea durabil, pentru ca mereu vor exista oameni care calatoresc si care au nevoie de genti pentru asta”, spune Parker.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS