Miscarea facuta de Blue Air. Ce se va schimba din 28 octombrie in politica bagajelor
Blue Air a extins limita de greutate a bagajului de mana care poate fi transportat gratuit in cabina, de la 7 la 10 kilograme. Miscarea vine dupa ce operatorul concurent Wizz Air a anuntat ca va percepe o taxa de 10 euro pentru bagajele din cabina, care trec de o anumita dimensiune.
"Aceasta modificare vine in intampinarea nevoilor celor care aleg sa calatoreasca in Europa la bordul aeronavelor noastre", se arata intr-un comunicat al companiei, transmis Mediafax.
Toti cei care vor calatori cu Blue Air, incepand cu 28 octombrie, indiferent cand si-au achizitionat biletele, vor avea acces in cabina cu un bagaj gratuit care sa cantareasca pana la 10 kilograme si care trebuie sa se incadreze in dimensiunile standard de 55x40x20 centimetri si trebuie sa intre cu usurinta in sizerul de bagaje de mana de la ghiseele de imbarcare din aeroport.
In continuare, nu sunt acceptate bagaje de mana pentru copiii de pana la doi ani, dar au dreptul la un bagaj de cala gratuit cu greutatea de pana la 32 kilograme.
In cazul in care pasagerii au aparatura electronica (aparat foto, laptop, ipad), posete sau borsete, este necesar ca acestea sa fie introduse in bagajul de mana. Exceptie fac produsele achizitionate din magazinele duty free din aeroport, care vor fi acceptate separat de bagajul de mana si vor fi transportate, in continuare, gratuit.
Blue Air a inregistrat anul trecut afaceri de aproape 150 de milioane de euro, in scadere cu 9%. Operatorul low cost face parte, alaturi de constructorul Romstrade si alte companii, dintr-un grup de firme controlat de omul de afaceri Nelu Iordache.
Tot pentru a spori confortul, Wizz Air a anuntat saptamana trecuta ca pasagerii sai vor plati o taxa de 10 euro daca vor sa transporte in cabina un bagaj cu dimensiunile mai mari de 42x32x25 centimetri.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS