Peste 30 de antreprenori romani sunt deja in program, iar pe platforma disponibila pe site-ul oficial exista deja peste 5.000 de produse in 98 de categorii, potrivit www.yoda.ro.

Florin Filote, directorul eMAG Marketplace, a declarat ca vanzarile inregistrate pana in prezent depasesc 600.000 de lei, iar planul pana la finalul anului este ca 400 de antreprenori romani sa aiba 50.000 de produse pe platforma, iar vanzarile sa depaseasca 14 milioane de lei.

Cu ce vine eMAG pentru micii producatori romani? Cu posibilitatea de a-si expune produsele (non-alimentare). Tot ce trebuie sa faca un antreprenor este sa inregistreze in program, iar avizul este primit in aproximativ 30 de zile, pana cand produsele sunt listate.

Comisionul este jumatate din cel standard, iar singurele conditii pentru a putea participa este ca cifra de afaceri a producatorului sa nu depaseasca 500.000 de lei, iar produsele sa fie romanesti.

Gasiti mai multe detalii pe www.yoda.ro.