Cu cat e mai scump, cu atat se vinde mai bine. Cele mai valoroase 10 branduri de lux din lume FOTO
In industria luxului, brandul si notorietatea inseamna mai mult decat in oricare alt sector. Consumatorii sunt dispusi sa cheltuieasca o gramada de bani pentru calitatea produsului, pentru design, dar in primul rand pentru renumele firmei. Asa se explica, de exemplu, de ce o multime de oameni cumpara produse false, cu mult mai ieftine, doar pentru ca au pe ele numele unei firme renumite.
Desi lumea trece de mai bine de trei ani printr-o criza economica fara precedent in istorie, se pare ca marile branduri raman in continuare cele mai cautate.
Si in timp ce afaceri mici sau mijlocii dau faliment, brandurile de lux fac si mai multi bani in continuare.
Compania de cercetare Millward Brown Optimor a calculat valoarea companiilor de lux, in functie de veniturile pe care le genereaza notorietatea pe care o au in randul consumatorilor.
Iata mai jos topul celor mai valoroase 10 nume din industria luxului:
10. Burberry
Valoarea brandului: 3,38 miliarde de dolari, in crestere cu 86% fata de anul anterior.
Brandul, care este pe piata de 155 de ani, se foloseste de tehnologia moderna pentru a se promova. Compania a trimit mesaje personalizate consumatorilor sai, invitandu-i la o prezentare intr-unul din magazinele sale din Londra. Totodata, oricare dintre modelele prezentate a putut fi comandat si livrat in doar cateva saptamani.
9. Fendi
Valoarea brandului: 3,42 miliarde de dolari, in crestere cu 7% fata de anul anterior.
Condusa de faimosul Karl Lagerfeld, Fendi a crescut usor anul trecut ca urmare a lansarii unei linii de haine pentru femei si barbati, la preturi mici. Lagerfeld a spus atunci ca aceatsa colectie este o idee pe care voia sa o puna de mai mult timp in aplicare.
8. Moët&Chandon
Valoarea brandului: 4,57 de miliarde de dolari, in crestere cu 7% fata de anul anterior.
Unul dintre cei mai mari producatori de sampanie din lume, Moët&Chandon se afla pe piata inca din secolul al 18-lea.
7. Hennessy
Valoarea brandului: 5 miliarde de dolari, in scadere cu 7% fata de anul anterior
Producatorul de coniac de lux s-a extins pe piata din India, dar a inregistrat scaderi din cauza crizei, dar si a competitorilor directi, respectiv Courvoisier, Hennessy, Martell sau Rémy Martin.
6. Rolex
Valoarea brandului: 5,27 miliarde de dolari, in crestere cu 11% fata de anul anterior.
Unul dintre cele mai faimoase branduri de ceasuri, Rolex si-a extisn recent contractul de sponsorizare cursele de la Daytona si cu turneul asiatic de golf.
5. Cartier
Valoarea brandului: 5,33 miliarde de dolari, in crestere cu 34% fata de anul anterior.
Cartier s-a extins pe piata asiatica, datorita dorintei din ce in ce mai accentuate a chinezilor de a-si arata bogatia.
4. Chanel
Valoarea brandului: 6,82 de miliarde de dolari, in crestere cu 23% fata de anul anterior.
Chanel vinde o gama larga de produse pe internet si s-a extins in spatiul comercial virtual, in special in ceea ce priveste produsele cosmetice.
3. Gucci
Valoarea brandului: 6,82 miliarde de dolari, in crestere cu 23% fata de anul anterior.
Gucci este unul dintre brandurile care a imbratisat cel mai recent spatiul virtual, prin propria aplicatie. Ofera produse, muzica si oportunitati de shopping exclusive.
2. Hermès
Valoarea brandului: 11,92 de miliarde de dolari, in cerestere cu 41% fata de anul anterior.
Seful Hermes, Robert Chavez, considera ca avansul pe care l-a inregistrat compania sa in plina criza se datoreaza tocmai faptului ca in aceasta perioada oamenii cauta mai mult produsele de calitate. Compania a deschis mai multe magazine noi in ultimii doi ani.
1. Louis Vuitton
Valoarea brandului: 24,31 miliarde de dolari, in crestere cu 23% fata de anul anterior
Vanzarile Louis Vuitton au crescut anul trecut ca urmare a introducerii de noi produse in colectie, care au fost foarte bine primite de consumatori.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS