Fenomen ingrijorator pe piata mondiala a retailului. Cea mai noua capcana din magazine
Un fenomen ingrijorator are loc pe piata de retail din intreaga lume. Consumatorii au inceput sa platesca aceeasi suma, uneori chiar mai mult, pentru produse de brand in cantitati tot mai reduse, desi pe ambalaj nu este specificat in niciun fel acest lucru.
Brandurile isi respecta preturile, dar nu si cantitatile, noteaza Daily Mail. Legumele de dimensiuni mici costa la fel de mult, iar producatorii spun ca asa acopera costurile cu transportul si energia.
Acelasi lucru se intampla insa si cu produsele vidate, ambalate in cutii ori pungi. Desi pe exteriorul pungii sunt inscriptionate cantitati de 360 ml, de pilda, cantitatea aflata in interior nu depaseste 330 ml.
La fel se intampla si cu detergentii. De exemplu, o sticla cu detergent lichid Ariel de 667 ml cantareste de fapt doar 592 ml, potrivit unui experiment marca Daily Mail. Ingrijorator este faptul ca acest lucru se intampla in diverse supermarketuri, hipermarketuri ori magazine. Desi cantitatile sunt reduse tot mai mult, nu acelasi lucru se intampla cu preturile produselor.
Jurnalistii englezi au stat de vorba cu reprezentantul in comunicare al retailerului Tesco. Acesta a explicat ca tarifele nu au scazut si ca este de datoria clientilor sa le aduca la cunostinta daca au cumparat un produs mai mic decat cel specificat pe ambalaj.
De cealalta parte, cercetatorul Matt Clear a declarat pentru Daily Mirror ca reducerea cantitatii produselor n-ar fi neaparat o problema pentru clienti daca preturile ar scadea, cum este firesc sa se intample. In caz contrar, cumparatorii platesc mai mult pentru mai putin.
Toti producatorii intervievati de publicatia britanica au gasit diverse scuze pentru mentinerea preturilor mari: cresterea preturilor vaniliei si a cacao. Firmele care produc Ariel si Procter & Gamble au explicat ca au comunicat furnizorilor despre schimbarea ambajelor in urma cu trei luni.
In septembrie 2011, Fairy si-a redus cantitatea recipientelor, de la 450 ml la 433 ml, fara insa a micsora si pretul, noteaza Daily Mail.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS