AFI Cotroceni se extinde si reorganizeaza spatii. Starbucks redeschide cafeneaua, noi branduri intra in mall
AFI Europe a inceput extinderea si reorganizarea unor spatii din centrul comercial AFI Palace Cotroceni, in urma carora retailerul polonez LPP Fashion va mari magazinul Reserved si va deschide doua noi branduri, Mohito si Sinsay, iar cafeneaua Starbucks va fi redeschisa intr-un spatiu mai mare.
"Astfel, ca urmare a acestor schimbari, magazinul Reserved va deveni magazin ancora, extinzandu-si suprafata pana la 2.000 metri patrati. Acelasi retailer polonez de moda LPP Fashion va aduce in AFI Palace Cotroceni brandurile Mohito (brand feminin premium) si Sinsay (brand dedicat adolescentilor), dupa ce anul trecut au fost lansate, in premiera, in AFI Palace Ploiesti. (...) In plus, una dintre cele mai mari surprize va fi legata de cafeneaua Starbucks, care se va redeschide in AFI Palace Cotroceni intr-o locatie cu o suprafata extinsa. Aceasta va cuprinde atat o terasa de vara, cat si una de iarna", potrivit AFI Europe.
Starbucks a inchis la sfarsitul anului trecut cafeneaua din centrul comercial, in locul acesteia fiind deschisa una sub brandul Brioche Doree.
Extinderea actuala mareste suprafata inchiriabila la 82.000 mp, iar managementul AFI Palace Cotroceni lucreaza deja la noi planuri de extindere care au in vedere o suprafata de inca 8.000 de metri patrati.
Amplasat la intersectia dintre Bulevardul Vasile Milea si Bulevardul Timisoara, AFI Palace Cotroceni cuprinde peste 350 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hipermarket Auchan, 20 de sali de cinema, primul IMAX din Romania si mai multe facilitati pentru petrecerea timpului liber.
Centrul comercial a fost deschis la sfarsitul anului 2009 si este prima investitie a dezvoltatorului israelian AFI Europe in Romania. Ulterior, AFI a inaugurat un complex de birouri, langa AFI Cotroceni, si un mall la Ploiesti.