In prezent, Vodafone are 19 magazine in franciza in Bucuresti, Iasi, Cluj, Arad, Falticeni, Piatra Neamt, Medias, Sighisoara, Bistrita, Viseul de Sus, Zalau, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil si Targu Mures.

"Numarul acestora va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni, si va continua sa creasca pe parcursul intregului an", se arata intr-un comunicat al Vodafone.

Potrivit operatorului, magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine si calitate a serviciilor ca si magazinele Vodafone.

Partenerii au avea acces la know-how-ul, sistemele si aplicatiile Vodafone, precum si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.

"Prin acest program oferim partenerilor de franciza un business la cheie sub brandul Vodafone. (...) Ne dorim sa construim acest model de business alaturi de antreprenori locali cu (...) experienta in domeniu, orientati spre rezultate, care au calitati demonstrate de conducere. Acestia trebuie sa dispuna de o baza de capital personal si sa-si doreasca sa dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone", a declarat directorul de vanzari indirecte al Vodafone Romania, Alexandru Baloi.

Activitatea noului program este reglementata printr-un contract de franciza intre Vodafone si partener.

La intrarea in acest model de business, se percepe o taxa de franciza care variaza intre 2.500 si 15.000 de euro, in functie de factori precum tipul locatiei, suprafata, zona geografica si nivelul de investitii necesar amenajarii si echiparii spatiului comercial.

In plus, potentialul partener trebuie sa dispuna de un capital de investitie care porneste de la 10.000 de euro, care acopera garantia aferenta liniei de credit comercial si rulajul din primele doua luni de activitate.

Vodafone Romania este al doilea jucator local de telefonie mobila dupa numarul de clienti si cifra de afaceri.