Telekom Romania: Venituri in scadere pe segmentul de servicii integrate si tv in T3, rezultate pe plus la serviciile mobile
Veniturile inregistrate in T3 din 2015 de catre Telekom Romania Communications s-au situat la 143,5 milioane euro, cu 5,2% mai mici fata de aceeasi perioada din 2014, in timp ce veniturile consemnate de Telekom Romania Mobile Communications s-au majorat, in acelasi interval, cu 2,1%, pana la 109,2 milioane euro.
In ceea ce priveste performantele Telekom Romania Communications, in intervalul ianuarie - septembrie 2015, peste 160.000 de clienti au optat pentru servicii integrate (telefonie fixa, tv si internet), iar mai mult de 1,43 de milioane sunt clienti TV, in crestere cu 2,5% comparativ cu primele noua luni din anul anterior.
La nivel de venituri, compania a raportat o scadere de 3,3%, pana la 442,7 milioane euro, la noua luni, in timp ce la nivelul T III din 2015, veniturile s-au ridicat la 143,5 milioane de euro, cu 5,2% mai mici fata de fata de T3 2014.
De asemenea, numarul de clienti care au optat pentru serviciile integrate MagentaONE a depasit 160.000, rezultand o crestere a veniturilor din serviciile mobile de 201%, in T3 2015 fata de T3 2014.
In acest context, baza de clienti a Telekom Romania Communications a crescut cu 2,5%, la sfarsitul lunii septembrie 2015, ajungand la 1,43 milioane.
Pe de alta parte, numarul de abonati la serviciile de broadband a ajuns, in T3 din acest an, la 1,2 milioane, in scadere cu 2,9% comparativ cu T3 din 2014.
Rezultate negative s-au inregistrat si serviciile de telefonie fixa, unde numarul de abonati s-a diminuat cu 0,2%, in comparatie cu T3 din anul anterior.
Telekom Romania Mobile Communications a raportat, in al treilea trimestru al anului, venituri de 109,2 milioane de euro, in crestere cu 2,1% fata de perioada similara din 2014.
De asemenea, baza de clienti business a crescut cu 7,7%, iar numarul de clienti noi cu abonamente s-a majorat cu 15,5%. Baza totala de clienti (inclusiv Zapp) a ajuns, la sfarsitul T3, la aproximativ 5,7 milioane, in scadere cu 2,9%, comparativ cu T3 din 2014.
In prezent, Telekom Romania ofera acoperire 4G pentru pana la 57% din populatia urbana si 32,4% din totalul populatiei (urbane si rurale). In Bucuresti, tehnologia 4G acopera 98% din suprafata orasului, in timp ce in Brasov si Poiana Brasov, principalele destinatii turistice, gradul de acoperire este de 98%, respectiv 100%.
Brandul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si Cosmote Romania. Telekom Romania apartine Deutsche Telekom.