Telekom Romania: Venituri in scadere pe segmentul de servicii integrate si tv in T3, rezultate pe plus la serviciile mobile
Veniturile inregistrate in T3 din 2015 de catre Telekom Romania Communications s-au situat la 143,5 milioane euro, cu 5,2% mai mici fata de aceeasi perioada din 2014, in timp ce veniturile consemnate de Telekom Romania Mobile Communications s-au majorat, in acelasi interval, cu 2,1%, pana la 109,2 milioane euro.
In ceea ce priveste performantele Telekom Romania Communications, in intervalul ianuarie - septembrie 2015, peste 160.000 de clienti au optat pentru servicii integrate (telefonie fixa, tv si internet), iar mai mult de 1,43 de milioane sunt clienti TV, in crestere cu 2,5% comparativ cu primele noua luni din anul anterior.
La nivel de venituri, compania a raportat o scadere de 3,3%, pana la 442,7 milioane euro, la noua luni, in timp ce la nivelul T III din 2015, veniturile s-au ridicat la 143,5 milioane de euro, cu 5,2% mai mici fata de fata de T3 2014.
De asemenea, numarul de clienti care au optat pentru serviciile integrate MagentaONE a depasit 160.000, rezultand o crestere a veniturilor din serviciile mobile de 201%, in T3 2015 fata de T3 2014.
In acest context, baza de clienti a Telekom Romania Communications a crescut cu 2,5%, la sfarsitul lunii septembrie 2015, ajungand la 1,43 milioane.
Pe de alta parte, numarul de abonati la serviciile de broadband a ajuns, in T3 din acest an, la 1,2 milioane, in scadere cu 2,9% comparativ cu T3 din 2014.
Rezultate negative s-au inregistrat si serviciile de telefonie fixa, unde numarul de abonati s-a diminuat cu 0,2%, in comparatie cu T3 din anul anterior.
Telekom Romania Mobile Communications a raportat, in al treilea trimestru al anului, venituri de 109,2 milioane de euro, in crestere cu 2,1% fata de perioada similara din 2014.
De asemenea, baza de clienti business a crescut cu 7,7%, iar numarul de clienti noi cu abonamente s-a majorat cu 15,5%. Baza totala de clienti (inclusiv Zapp) a ajuns, la sfarsitul T3, la aproximativ 5,7 milioane, in scadere cu 2,9%, comparativ cu T3 din 2014.
In prezent, Telekom Romania ofera acoperire 4G pentru pana la 57% din populatia urbana si 32,4% din totalul populatiei (urbane si rurale). In Bucuresti, tehnologia 4G acopera 98% din suprafata orasului, in timp ce in Brasov si Poiana Brasov, principalele destinatii turistice, gradul de acoperire este de 98%, respectiv 100%.
Brandul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si Cosmote Romania. Telekom Romania apartine Deutsche Telekom.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS