Apple, lider mondial pe piața accesoriilor conectate. Cel mai bine se vinde smartwatch-ul
Smartwatch
Vânzările bune înregistrate în ultimul trimestru al anului trecut de ultimul ceas conectat la Internet al celor de la Apple a propulsat grupul american pe poziţia de lider mondial al pieţei accesoriilor conectate (wearable), arată un studiu publicat de firma de cercetare de piaţă IDC, informează AFP, preluată de Agerpres.
La nivel global, numărul de dispozitive de tip wearable livrate anul trecut a ajuns la 115,4 milioane unităţi, în creştere cu 10,3% faţă de cele 104,6 milioane unităţi livrate în 2016.
"Creşterea de 10,3% în ritm anual înregistrată în 2017 reprezintă un declin semnificativ faţă de avansul de 27,3% înregistrat în 2016. Am văzut cum numeroşi vânzători se bazează pe modele vechi sau chiar au ieşit complet de pe piaţă. În acelaşi timp, vânzătorii care au rămas pe piaţă nu numai că au înlocuit modelele mai vechi, dar au adăugat caracteristici şi servicii care au făcut dispozitivele de tip wearable mai integrate în viaţa oamenilor", a declarat directorul de cercetare de la IDC, Ramon T. Llamas.
Conform estimărilor IDC, în ultimul trimestru al anului trecut, Apple a vândut aproximativ opt milioane de exemplare de Apple Watch, ceea ce reprezintă 21% din vânzările totale de accesorii conectate de toate tipurile vândute în acea perioadă.
Grupul condus de Tim Cook a profitat în special de lansarea în luna septembrie a noului AppleWatch seria 3. Rivalul american Fitbit se situează pe poziţia secundă cu o cotă de piaţă de 14,2%, urmat de grupul chinez Xiaomi cu o cotă de piaţă de 13%.
Pe ansamblul anului 2017, IDC estimează că Apple a vândut 17,7 milioane accesorii conectate la nivel global, ceea ce i-a permis să controleze 15,3% din piaţa de 'wearables', urmat de Xiaomi (13,6%) şi Fitbit (13,3%).
Mai multe despre:
#Apple#smartwatch
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS