Zenith: Publicitatea pe retele sociale o va depasi pe cea din presa scrisa, pana in 2020
Social media
Cheltuielile globale cu publicitatea pe social media le vor depasi pe cele din presa scrisa pana in 2020, estimeaza agentia de publicitate Zenith Optimedia, filiala a grupului francez Publicis, intr-un studiu intitulat "Advertising Expenditure Forecasts", publicat luni, relateaza Reuters.
Potrivit Zenith, cheltuielile cu publicitatea pe retelele sociale inregistreaza o crestere de 20% pe an si in 2019 vor ajunge la 50,2 miliarde de dolari, comparativ cu 50,7 miliarde de dolari pentru presa scrisa.
In 2020 insa, publicitatea pe social media o va devansa "lejer" pe cea din presa scrisa. In plus, publicitatea pe platforme precum Facebook si Twitter va reprezenta 20% din totalul cheltuielilor cu publicitatea pe Internet in anul 2019, fata de 16% in prezent.
"Social media si video online sunt motoarele care sustin o crestere continua a cheltuielilor mondiale cu publicitatea, in pofida amenintarilor politice la adresa economiei", sustine Jonathan Barnard, director de prognoze la Zenith.
Pe asamblu, Zenith prognozeaza o crestere de 4,4% a cheltuielilor mondiale cu publicitatea in 2017, un ritm similar cu cel din 2016. Potrivit agentiei, este vorba de o performanta frumoasa avand in vedere ca in 2016 o serie de evenimente importante precum Jocurile Olimpice, Referendumul din Marea Britanie cu privire la iesirea din Uniunea Europeana si alegerile prezidentiale din SUA au dus la cresterea pietei de advertising in acest an.
Publicitatea video online cunoaste o crestere rapida, de 18% pe an, si ar urma sa ajunga la un total global de 35,4 miliarde de dolari in 2019, mai mult decat publicitatea la radio dar mult in urma publicitatii pe televizor.
Dezvoltarea rapida a platformelor de social media pe dispozitivele mobile, viteza crescuta de conectare la Internet si tehnologiile mai sofisticare au modificat modul in care consumatorul se informeaza. In replica, industria media a fost afectata de evolutiile din industria de advertising, firmele redirectionand bugetele de publicitate dinspre sursele traditionale de genul presa scrisa spre siteuri web.
Mai multe despre:
#social media#publicitate
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS