Mai multe reclame pe Google. Publicitatea i-a adus gigantului american 18 miliarde de dolari, in primul trimestru
Google
Gigantul american Google vrea sa acorde mai mult spatiu reclamelor pe anumite produse ale sale, cum ar fi motorul de cautare sau aplicatia de cartografie Google Maps.
Compania a anuntat pe site-ul sau o serie de schimbari vizand publicitatea, care vor intra in vigoare "in cursul acestui an", transmite AFP, preluata de Agerpres.
Ea sustine ca doreste astfel sa adapteze mai bine publicitatea la utilizatorii mobili, indeosebi la cei care se conecteaza la internet de pe smartphone.
Sridhar Ramaswamy, unul din vicepresedintii grupului, care se ocupa de reclame si vanzari, arata ca Google vrea "sa ii ajute pe autorii de anunturi sa ajunga la consumatorii in cautarea unor magazine fizice", cu noi reclame locale postate pe Google.com sau Google Maps.
Acest lucru va permite, de exemplu, popularizarea unor magazine aflate in apropiere cand un cumparator va face o cautare de tipul "magazine de incaltaminte" sau "reparatii masini aproape de mine", adauga el.
Google "va experimenta astfel o serie de formate publicitare pe Maps". Unii utilizatori vor incepe sa vada aparand mici "anunturi sponsorizate" de cafenele, benzinarii sau restaurante de pe traseul lor.
Grupul a mai prevazut modificari in AdWords, sistem prin care se arata internautilor reclame in raport cu cautarea pe care o fac pe Google, afisate sub forma unor linkuri sponsorizate in partea de sus a listei cu rezultatele cautarii. Linkurile vor putea avea de acum titluri si descrieri mai lungi ale continutului paginii de internet la care trimit.
"Optimizate pentru marimea ecranului celor mai populare smartphone-uri", noile formate, cu mai mult text, "furnizeaza mai mult spatiu publicitar, care ofera mai multe informatii despre produsele si serviciile respective, inainte de eventualul click" al internautului pe link, mai spune grupul internet.
Primele teste au aratat o crestere cu 20% a numarului de click-uri comparativ cu formatele actuale, tendinta favorabila pentru autorii de anunturi, dar si pentru Google, care este platit de acestia in functie de numarul de click-uri pe reclame.
Publicitatea i-a adus Google in primul trimestru al anului 18 miliarde de dolari, in crestere cu 16% pe un an. Ea reprezinta cea mai mare parte a veniturilor grupului si a casei sale mama, Alphabet.
Mai multe despre:
#Google#publicitate
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS