Renault intră în mass-media. Contructorul francez preia 40% din grupul de presă Challenges
Renault
Constructorul auto francez Renault a anunţat miercuri că va prelua o participaţie de 40% la grupul de presă Challenges, o investiţie inedită pentru un constructor auto dar care vizează dezvoltarea de conţinut pentru automobilele autonome, transmite Reuters, preluată de Agerpres.
"Francezii şi europenii petrec, în medie, două ore pe zi în maşină. Directorul grupului Challenges, Claude Perdriel, şi CEO-ul Renault, Carlos Ghosn, împărtăşesc aceeaşi convingere, că dezvoltarea automobilelor conectate şi autonome va permite utilizatorilor să aibă la dispoziţie mai mult timp pentru a face alte activităţi atunci când sunt în maşină", a explicat Renault într-un comunicat.
Nu au fost oferite niciun fel de informaţii cu privire la preţul tranzacţiei. Un purtător de cuvânt de la Renault a apreciat că tranzacţia ar urma să se finalizeze în prima parte a anului următor.
Grupul Renault ar urma să devină acţionar minoritar la Challenges cu ocazia unei majorări de capital care va fi derulată la grupul de presă, care în prezent regrupează cinci reviste (Challenges, Sciences & Avenir, La Recherche, L'Histoire şi Historia). La finalul operaţiuni de majorare de capital, care este preconizată să se deruleze la începutul lui 2018, Claude Perdriel va rămâne acţionar majoritar cu 60% din capital.
Pe acelasi subiect: