Cu atat mai eficiente daca apar in interiorul aplicatiilor de pe telefon sau tableta, aceste formate pot avea in medie performante de 1,7 ori mai bune - mai precis un CTR de 1,53% - decat reclamele de pe internetul mobil, al caror CTR este de doar 0,32%.

Chiar daca display-ul clasic inca domina piata de mobile advertising, din care ii revine mai mult de jumatate, noile formate anuntate la jumatatea lunii iunie de IAB (The Interactive Advertising Bureau) - cele 5 Mobile Rising Stars - si-au dovedit deja potentialul.

Testele realizate in colaborare cu comScore si brandul Oreo au aratat ca 67% dintre participantii la studiu au calificat experienta oferita de versiunile rich media drept "bune" sau "mai bune" decat bannerele standard de mobil, iar 98.1% dintre cei care au interactionat cu acestea si-au amintit brandul care aparea in reclama.

In ceea ce priveste dispozitivele pe care ruleaza, produsele Apple sunt cele mai folosite, atragand 44% din impresii si aproape jumatate din veniturile generate de publicitatea pe mobil.

Sursa: econsultancy.com