Reclamele pe mobil de tip rich media, de patru ori mai eficiente decat bannerele standard
Mult mai atractive si mai interactive, formatele rich media de promovare in mediul mobil se remarca si prin performantele crescute. Cu o rata de click de patru ori mai mare fata de variantele clasice de display, reclamele rich media sunt tot mai cautate de advertiseri, o arata un studiu recent al Opera Mediaworks.
Cu atat mai eficiente daca apar in interiorul aplicatiilor de pe telefon sau tableta, aceste formate pot avea in medie performante de 1,7 ori mai bune - mai precis un CTR de 1,53% - decat reclamele de pe internetul mobil, al caror CTR este de doar 0,32%.
Chiar daca display-ul clasic inca domina piata de mobile advertising, din care ii revine mai mult de jumatate, noile formate anuntate la jumatatea lunii iunie de IAB (The Interactive Advertising Bureau) - cele 5 Mobile Rising Stars - si-au dovedit deja potentialul.
Testele realizate in colaborare cu comScore si brandul Oreo au aratat ca 67% dintre participantii la studiu au calificat experienta oferita de versiunile rich media drept "bune" sau "mai bune" decat bannerele standard de mobil, iar 98.1% dintre cei care au interactionat cu acestea si-au amintit brandul care aparea in reclama.
In ceea ce priveste dispozitivele pe care ruleaza, produsele Apple sunt cele mai folosite, atragand 44% din impresii si aproape jumatate din veniturile generate de publicitatea pe mobil.
Sursa: econsultancy.com