Reclamele pe mobil de tip rich media, de patru ori mai eficiente decat bannerele standard
Mult mai atractive si mai interactive, formatele rich media de promovare in mediul mobil se remarca si prin performantele crescute. Cu o rata de click de patru ori mai mare fata de variantele clasice de display, reclamele rich media sunt tot mai cautate de advertiseri, o arata un studiu recent al Opera Mediaworks.
Cu atat mai eficiente daca apar in interiorul aplicatiilor de pe telefon sau tableta, aceste formate pot avea in medie performante de 1,7 ori mai bune - mai precis un CTR de 1,53% - decat reclamele de pe internetul mobil, al caror CTR este de doar 0,32%.
Chiar daca display-ul clasic inca domina piata de mobile advertising, din care ii revine mai mult de jumatate, noile formate anuntate la jumatatea lunii iunie de IAB (The Interactive Advertising Bureau) - cele 5 Mobile Rising Stars - si-au dovedit deja potentialul.
Testele realizate in colaborare cu comScore si brandul Oreo au aratat ca 67% dintre participantii la studiu au calificat experienta oferita de versiunile rich media drept "bune" sau "mai bune" decat bannerele standard de mobil, iar 98.1% dintre cei care au interactionat cu acestea si-au amintit brandul care aparea in reclama.
In ceea ce priveste dispozitivele pe care ruleaza, produsele Apple sunt cele mai folosite, atragand 44% din impresii si aproape jumatate din veniturile generate de publicitatea pe mobil.
Sursa: econsultancy.com
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS