Asa suna reclama unei agentii de publicitate cu sediul in Kentucky. Cornett-IMS ofera cate 5 dolari pe zi barbatilor care sunt dispusi sa isi foloseasca podoaba faciala pe post de panou publicitar, scrie portalul Mother Nature Network.

Initial, campania a fost creata pentru brandul de bere A&W, dandu-le barbatilor ocazia sa profite de acest atu fizic, dar si pentru a ajuta produsul in sine sa devina mai vizibil pe piata.

Whit Hiler, de la Cornett-IMS, a declarat insa pentru Business Insider ca nu este vorba de o campanie care sa se limiteze la Kentucky, ci ca va fi preluata “oriunde exista posesori de barbi de proportii epice care binevoiesc sa gazduiasca reclame”.

Iar initiativa se bucura deocamdata de succes. “Primim o tona de e-mailuri de la barbati care au barbi de proportii epice, care vor sa gazduiasca mici <panouri publicitare> si purtam in momentul acesta discutii cu anumite branduri care vor sa faca parte din reteaua Beardvertisers. Cred ca nu va mai dura mult pana sa vedem astfel de reclame la purtator pe strada”, spune Hiler.

“Cred ca este urmatoarea inovatie. Toata lumea iubeste barbile”, adauga Hiler.