Cel mai neasteptat loc pentru advertising. Publicitarii isi expun, mai nou, reclamele pe barba
“Ai o barba de proportii epice? Vrei ca lumea sa se holbeze la cat de minunata e? Vrei sa fii platit ca sa ai o astfel de barba? Vino in lumea primei retele Beardvertising.”
Asa suna reclama unei agentii de publicitate cu sediul in Kentucky. Cornett-IMS ofera cate 5 dolari pe zi barbatilor care sunt dispusi sa isi foloseasca podoaba faciala pe post de panou publicitar, scrie portalul Mother Nature Network.
Initial, campania a fost creata pentru brandul de bere A&W, dandu-le barbatilor ocazia sa profite de acest atu fizic, dar si pentru a ajuta produsul in sine sa devina mai vizibil pe piata.
Whit Hiler, de la Cornett-IMS, a declarat insa pentru Business Insider ca nu este vorba de o campanie care sa se limiteze la Kentucky, ci ca va fi preluata “oriunde exista posesori de barbi de proportii epice care binevoiesc sa gazduiasca reclame”.
Iar initiativa se bucura deocamdata de succes. “Primim o tona de e-mailuri de la barbati care au barbi de proportii epice, care vor sa gazduiasca mici <panouri publicitare> si purtam in momentul acesta discutii cu anumite branduri care vor sa faca parte din reteaua Beardvertisers. Cred ca nu va mai dura mult pana sa vedem astfel de reclame la purtator pe strada”, spune Hiler.
“Cred ca este urmatoarea inovatie. Toata lumea iubeste barbile”, adauga Hiler.
Mai multe despre:
#publicitate
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS