Editia de vineri a emisiunii "Romanii au talent" a fost cea mai vizionata de la lansarea programului, in urma cu doi ani, si pana in prezent, atat la nivelul publicului comercial, cat si al intregului public din mediul urban.

Mai mult decat atat, pe publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea "Romanii au talent" difuzata vineri seara s-a situat pe locul al treilea ca audienta in istoria monitorizarii TV, dupa meciurile Rapid - Steaua si Middlesbrough - Steaua din Europa League (Cupa UEFA) din 2006.

In minutul de maxima audienta, de la 22.08, emisiunea "Romanii au talent" era urmarita de aproape 7 milioane de romani, iar, in minutul de la 22.53, show-ul de la Pro TV inregistra pe publicul comercial din mediul urban un varf de audienta de 37,3 puncte de rating si o cota de piata de 70,5%, de 18 ori mai mare decat cea inregistrata de Antena 1 - 2,9 puncte de rating si 5,5% cota de piata.

Programul "Romanii au talent" de vineri seara a spulberat din nou concurenta, fiind lider detasat la nivelul tuturor categoriilor de public.

Audienta medie inregistrata de emisiunea "Romanii au talent", difuzata intre 20.31 si 22.55, a fost pe publicul comercial din mediul urban una record, de 29,5 puncte de rating si a atins o cota de piata de 55,6 procente, de 6 ori mai mare fata de cea a Antenei 1, care a inregistrat doar 4,9 puncte de rating si 9,3% cota de piata.

Programul de la Pro TV a inregistrat o audienta record de peste 6 ori mai mare fata de Antena 1 si pe intregul public din mediul urban. Astfel, in timp ce Pro TV inregistra o audienta de 28,5 puncte de rating si 48,7% cota de piata, fiind urmarita in medie de 3 milioane de telespectatori, Antena 1 obtinea doar de 4,6 puncte de rating si 7,9% cota de piata.

"Romanii au talent" a fost lider de piata absolut si la nivelul intregii tari, cu o audienta medie de 29 puncte de rating si o cota de piata de 47,3 procente, fiind urmarita in medie de peste 5 milioane si jumatate de romani. Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu o audienta de aproape 7 ori mai mica fata de Pro TV: 4,3 puncte de rating si 7% cota de piata.

Originalitatea si talentul romanilor depasesc limitele imaginatiei, iar acest lucru este dovedit saptamana de saptamana de romanii care vin cu talente care mai de care mai speciale. Fie ca este vorba despre dans, numere de dresaj, acrobatii, muzica, magie, numere spectaculoase sau comice, romanii dovedesc ca rezerva lor de talent este de-a dreptul inepuizabila.