Asa s-a intamplat si vineri, 25 martie cind aproape 5 milioane si jumatate de romani au urmarit in minutul de maxima audienta (21.14) inregistrat la nivelul intregii tari emisiunea care ii tine pe telespectatori tintuiti in fata micilor ecrane.

Pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, virful de audienta a fost inregistrat la ora 22.08, cind ratingul ProTV ajungea la 29,5 puncte de rating si o cota de piata de 70,7%.

Audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” difuzata vineri, 25 martie in intervalul 20.30 – 23.04 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 22,9 puncte de rating si 57,5% cota de piata, de aprope 7 ori mai mare decit audienta medie inregistrata de Antena 1 care atingea abia 3,9 puncte de rating si 9,9% cota de piata.

Si la nivelul publicului din mediul urban diferenta ramine la fel de zdrobitoare cu ProTv inregistrind 22,2 puncte de rating si o cota de piata de 46,7%, in timp ce Antena 1 obtinea doar 4,0 puncte de rating si 8,4% cota de piata.