“Romanii au talent” bate toate recordurile de audienta
Pro Tv a reusit vineri seara performanta de a-si depasi propriile recorduri. Chiar daca debutul emisiunii « Romanii au talent » a fost unul exploziv, cu audiente spectaculoare, edita a doua a show-ului de la ProTv a fost urmarita de un numar si mai mare de telespectatori.
" Romanii au talent " prezentata de Smiley si Pavel Bartos si jurizata de Andra, Andi Moisescu si Mihai a fost urmarita de peste 4 milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara in minutul de aur inregistrat la ora 21.06. Pe intreg publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, audienta inregistrata in minutul de aur de la 22.04 a fost de 24 puncte de rating si o cota de piata de 59,8 procente.
Cifrele de audienta inregistrate vineri, 25 februarie, in timpul difuzarii show-ului « Romanii au talent » (20.29 – 22.22) au plasat show-ul de la Pro Tv in topul emisiunilor de divertisment cu cea mai mare cota de piata din 2002 incoace.
Show-ul de la ProTv a fost vineri seara lider absolut de audienta pe toate targeturile. Fie ca vorbim de intreg publicul din mediul urban, de publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani sau de intreg publicul din Romania, emisiunea “Romanii au talent” a dominat toate topurile.
Asa se face ca audienta medie inregistrata de show-ul de la ProTv a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 19,4 puncte de rating si o cota de piata de 50,7%, la distanta mare de Antena 1 care a avut o audienta de 6 ori mai mica decit “Romanii au talent”, cu 3,1 puncte de rating si 8,1% cota de piata.
Cota de piata de 50,7% inregistrata de ProTv pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani este cel mai mare procent inregistrat de vreo emisiune de divertisment din 2002 incoace. Practic, jumatate din publicul tinta ProTv care avea televizorul deschis, se uita in acel moment la emisiunea “Romanii au talent”.
Clasamentul ramine neschimbat si la nivelul intregului public din mediul urban cind pe pozitia fruntasa se afla ProTv cu o audienta medie de 19,5 puncte de rating si 38,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 4 puncte de rating si 7,9% cota de piata.
Ca si in saptamina precedenta, emisiunea “Romanii au talent” a fost lider de piata si a doua zi cind a fost difuzata in reluare (17.03 – 18.59), in minutul de maxima audienta fiind urmarita de aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori din intreaga Romanie.
Pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv se pozitiona pe locul 1 cu 7 puncte de rating si 23,3% cota de piata, urmat de postul Acasa TV, Antena 1 situindu-se abia pe locul al treilea cu 1,9 puncte de rating si 6,4% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban ProTv este lider de audienta cu 6,8 puncte de rating si 17,9% cota de piata, iar Antena 1 se afla abia pe pozitia a patra dupa TVR si AcasaTV, cu doar 2,5 puncte de rating si 6,7% cota de piata.
Mai multe despre:
#audienta#Romanii au talent
Pe acelasi subiect: