Pro TV, unul din brandurile in care romanii au cea mai mare incredere. Lista castigatorilor
Pro TV, Dacia si Algocalmin se numara printre brandurile in care romanii au cea mai mare incredere, potrivit studiului Trusted Brands 2013.
In Romania, rezultatele Trusted Brands 2013 au evidentiat ca, mai mult decat ceilalti europeni, romanii raman fideli marcilor care au reusit sa le castige increderea. La majoritatea categoriilor, liderii raman aceiasi – ceea ce demonstreaza o incredibila soliditate, forta si stabilitate a brandurilor consacrate. Rezultatele arata, an de an, consecventa.
In top se situeaza categoriile "Vitamine" si "Furnizori servicii internet" (Eurovita si RCS&RDS), ambele cu o crestere de 9% fata de 2012.
Exista si branduri care au reusit sa isi pastreze suprematia in topul increderii opt ani la rand, de la inceputul studiului (de exemplu, "Untdelemn de la Bunica" la categoria "Ulei de gatit", Borsec la categoria "Apa minerala" si Ariel la categoria "Detergent").
Singurele schimbari de lider au aparut la categoriile "Produse lactate" (unde Napolact a reusit, in 2013, sa detroneze la nivel de perceptie si incredere Danone, castigatorul precedentelor sapte editii) si "Produse cosmetice" (unde Avon a ocupat in acest an pozitia intai, detinuta in anii trecuti de Nivea).
Dupa ce, inca din 2010, studiul a consemnat revenirea in forta a brandurilor romanesti, 2013 aduce confirmarea faptului ca increderea romanilor in marcile autohtone creste constant.
Pe langa Napolact, la categoria "Automobile", increderea in Dacia a crescut de la 16,5% (in 2010) la 22,4% (in 2013).
La categoria "Profesii", campionii increderii la romani raman, ca si in anii trecuti, pompierii (88%), pilotii (83%) si farmacistii (80%). Pe ultimele trei locuri ale clasamentului se situeaza politicienii (doar 6% au incredere in ei), liderii de sindicat (cu doar 15% procent de incredere) si vanzatorii de masini (20%). In Romania increderea in profesori s-a dovedit a fi cea mai mica din Europa (57%, fata de 72% media europeana).
Trusted Brands 2013 s-a desfasurat concomitent in 12 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii comune celor 12 tari si maximum 18 categorii locale.
Participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor" si "Responsabilitate sociala". Studiul a fost realizat prin corespondenta, in perioada septembrie - noiembrie 2012, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader’s Digest din cele 12 tari europene: Belgia, Republica Ceha, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia si Slovenia. In perioada mentionata, in Europa s-au trimis 177.500 de chestionare cu intrebari deschise.
Castigatorii Trusted Brands Romania 2013 - categorii europene
Dacia (automobile),
Philips (electrocasnice),
Dell (computere personale),
Nokia (telefonie mobila),
Orange (operatori telefonie mobila),
Sony (camere foto),
Paralela 45 (agentii de turism),
BCR (banci),
Visa (carduri de credit),
Astra Asigurari (companii de asigurari),
RCS & RDS (furnizori de servicii de internet),
Petrom (benzinarii),
Eurovita (vitamine),
Nurofen (Remedii impotriva racelii si gripei),
Algocalmin (analgezice),
Nivea (produse de ingrijire a pielii),
Nivea (produse de ingrijire a parului),
Avon (produse cosmetice),
Ariel (detergenti)
Nestle (cereale pentru micul dejun).
Castigatorii Trusted Brands Romania 2013 - categorii locale
Vel Pitar (produse de panificatie),
Napolact (produse lactate),
Cris - Tim (produse din carne),
Untdelemn de la bunica (ulei de gatit),
Fuchs (condimente),
Borsec (ape minerale),
Pedigree (hrana pentru animale),
Medlife (clinici private),
Jacobs (cafea),
Colgate (pasta de dinti),
Zara (retailer de imbracaminte),
Domo (retailer electrocasnice),
Dove (sapun),
Nivea (deodorant),
Kaufland (centre comerciale),
Adevarul (cotidiene),
Europa FM (statii radio)
Pro TV (statii TV).
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS