2013 - anul campaniilor de branding online. Advertising-ul pe mobil si in social media are cel mai mare boom
In ultimii ani, mediul digital a atras tot mai mult brandurile si bugetele lor de advertising. 63% dintre marketeri si-au crescut in acest an investitiile in canalele online, 1 din 5 preferand sa-si mareasca aici cheltuielile chiar cu 20%.
O arata un raport recent publicat al agentiei Vizu, aflata sub umbrela Nielsen si specializata in masurarea campaniilor online in timp real.
La studiul online realizat in primele doua luni ale anului au raspuns senior brand manageri, manageri din agentii si reprezentanti din industria de publishing.
Pe scurt, in 2013, majoritatea advertiserilor planuiesc sa faca un mix intre marketing-ul direct si advertising de brand in mediul digital, cu mai putin focus pe zona de crestere a vanzarilor si a activarilor prin campanii online:
48% dintre marketeri isi redirectioneaza bugetele dinspre TV spre zona de video online
reclamele pe mobil si in social media atrag investitii mai mari cu aproape 70% in acest an
advertising-ul de tip rich-media creste cu doar 23%
display-ul clasic, cum sunt bannerele online, are tot o tendinta de crestere, dar ceva mai moderata, de doar 19%
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS