Piata de publicitate online din Romania a crescut cu 7%, in 2014, la 25,4 mil. euro. Cine sunt cei mai mari investitori
Piata de publicitate online din Romania a ajuns anul trecut la 25,4 milioane de euro, in crestere cu 7% fata de 2013. Cei mai mari investitori in acest segment au fost sectoarele Telecomunicatii, Drinks si Online retail, potrivit Romanian Online Advertising Study /ROADS/, realizat de IAB Romania si PwC Romania, transmite Agerpres.
Au fost luate in calcul doar companiile care au participat la studiu in toate cele patru semestre din 2013 si 2014.
In ambele semestre din 2014, formatele publicitare de tip display au ramas cele mai populare segmente ale publicitatii online, acestea fiind urmate de content sponsorships.
Topul investitiilor in publicitatea online, in a doua jumatate a anului 2014, pe industrii:
1. Telecomunicatiile (pentru al saselea an consecutiv lider pe piata)
2. Bauturi
3. Online Retail ( este pentru prima data cand retailul online ajunge pe locul trei in topul consumului de publicitate online, depasind segmentul Auto, care detinuse locul 3 la nivel de volum, in semestrul I din 2014).