Pepsi va fi partenerul oficial al NBA, al Women's National Basketball Association, NBA Development League si USA Basketball.

Contractul, care incepe in sezonul urmator, va fi valabil atat in America de Nord, cat si in China, unde meciurile din NBA se bucura de o popularitate in crestere.

Termenii financiari ai intelegerii nu au fost dezvaluiti.

NBA a dovedit de-a lungul anilor ca este una dintre cele mai captivante si mai inovative ligi sportive din lume. Abia asteptam sa lucram impreuna si sa redefinim parteneriatul de marketing sportiv”, a declarat seful executiv al PepsiCo, Indra Nooyi.

Noul contract include brandurile de bauturi racoritoare Pepsi, Aquafina si Lipton Brisk, precum si pe cele de chipsuri Doritos si Ruffles.

Coca-Cola a anuntat, la randul ei, ca a decis sa nu mai continue parteneriatul cu NBA, dar ca va continua sa sponsorizeze individual unele echipe sau jucatpri.

Totodata, Coca-Cola a anuntat ca a semnat un contract pe mai multi ani cu US Soccer Federation si Major League Soccer, si ca va fi sponsorul principal al echipelor de fotbal din SUA si Mexic.