Nava Flaminia, bomba toxica plutitoare, paraseste Portul Constanta, in urma dezvaluirilor din emisiunea “Romania, te iubesc”, de la ProTV
Nava Flaminia, primita la Constanta, desi toate tarile au refuzat-o pentru ca are substante toxice la bord, se pregateste sa ridice ancora. Saptamana trecuta, intr-o ancheta a emisunii "Romania te iubesc", v-am prezentat controversata poveste a acestei ambarcatiuni.
Acum, port-containerul german va parasi portul nostru pentru a-si descarca deseurile suspecte in alta parte. Oficialii sustin ca pe vas au fost descoperite substante periculoase nedeclarate, pe care noi nu le distrugem.
Avariat in urma unor explozii la bord, port-containarul Flaminia a fost plimbat prin apele internationale si pana la urma a fost trimis in Romania pentru a-si descarca deseurile si pentru a fi reparat.
Zeci de substante catalogate periculoase de normele internationale se afla pe nava. "Majoritatea substantelor sunt organice, de natura periculoasa toate as putea spune, si cantitatile sunt variabile. Sunt foarte multi compusi inflamabili, de asemenea compusi chimici corozivi, compusi care pot sa provoace efecte de mediu, de asemenea compusi cancerigeni", explica specialistii.
Autoritatile romane s-au codit de la inceput, desi nava a primit acceptul de intrare in Constanta chiar la dana de cereale. Cert este ca de pe nava au fost descarcate pana acum peste 2 mii de tone de deseu metalic dintr-o cantitate totala de 23 de mii de tone.
Din Romania, Flaminia va pleca fie in Danemarca, fie in Grecia, apoi se va intoarce goala la Santierul Naval Mangaliapentru a fi reparata.
Despre alte afaceri suspecte din portul Constanta o sa aflati intr-o ancheta viitoare a emisiunii "Romania te iubesc".
Mai multe despre:
#deseuri radioactive#portul Constanta
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS