In epoca tehnologiei, una din trei companii inca mai foloseste pliantele pentru a se promova. Un sfert au trecut la smartphone
Smartphone, roaming
Peste o treime dintre companiile din Romania (34%) apeleaza inca la pliante sau brosuri pentru a-si promova afacerile si doar aproape un sfert (22%) se promoveaza cu ajutorul smartphone-ului, desi acest instrument este considerat cel mai eficient canal de promovare de catre firmele care il utilizeaza, reiese dintr-un studiu de specialitate, dat luni publicitatii.
Conform sondajului "Antreprenorul roman, fata in fata cu consumatorul modern”, intocmit de iSense Solutions, 62% dintre companiile care activeaza in Romania utilizeaza, ca principal canal de promovare, internetul. Tot internetul ramane canalul in care companiile au investit cel mai mult in ultimele 12 luni (56% dintre companii), remarcandu-se faptul ca 44% dintre companiile cu peste 250 de angajati au investit cel mai mult in reclama la TV.
In acelasi timp, 34% dintre companiile chestionate prefera pliantele/brosurile, iar in aceeasi proportie participa la targuri/conferinte si doar 22% se promoveaza cu ajutorul smartphone-ului.
Paradoxal, insa, 62% dintre companiile din Romania considera smartphone-ul cel mai eficient mijloc de promovare, urmat de internet (55%) si media traditionala - outdoor (44%), radio (40%) si TV (34%).
De asemenea, cele mai folosite modalitati de promovare online sunt site-ul companiei (utilizat de 67% dintre companii), reclamele pe Facebook (54%), paginile din social media (46%), email marketing-ul (37%), site-urile de anunturi (30%) si reclamele pe Google (24%).
In acelasi timp, cele mai eficiente sunt considerate paginile de social media (53%), reclamele pe Google (49%) si optimizarea pentru motoarele de cautare (47%).
Studiul de specialitate arata ca doar 35% dintre antreprenori/directori de companii/manageri generali considera ca pozitionarea prin preturi mici reprezinta cheia succesului, in timp ce oferirea de produse/servicii de calitate superioara este cea mai importanta pentru 69% dintre acestia. Totodata, este foarte important sa asigure o experienta buna clientului (61%), dar si sa isi surprinda placut clientii (50%).
Cercetarea "Antreprenorul roman, fata in fata cu consumatorul modern" a fost realizata online pe un esantion de 267 de companii active. Rezultatele au un grad de eroare de +/-6%, la un nivel de incredere de 95%. Cercetarea a inclus patroni/antreprenori, directori de companie sau manageri generali de la patru categorii de companii din diverse sectoare de activitate din Romania: cu pana in 5 angajati, cu 6-50 de angajati, cu 51-250 de angajati si cu peste 250 de angajati.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS