Cele două firme se alătură şi în ceea ce priveşte conţinutul şi publicitatea, parteneriat despre care spun că „va genera noi oportunităţi de venituri”.

Preţul pentru care a fost preluat HuffPost nu a fost dezvăluit, potrivit News.ro.

Jonah Peretti, directorul executiv al Buzzfeed, va conduce noua afacere. El a fondat HuffPost, cunoscut iniţial ca Huffington Post, în 2005, împreună cu Arianna Huffington şi a lansat un an mai târziu Buzzfeed.

HuffPost a devenit cunoscut în timpul preşedinţiei lui George W. Bush ca site pentru bloggeri liberali, mulţi contribuind pro bono la conţinut.

Buzzfeed şi-a câştigat renumele cu un conţinut bazat pe articole de tip liste şi chestionare, care au atras publicul tânăr. Pe parcurs, a fost dezvoltat site-ul de ştiri, odată cu angajarea mai multor reporteri.

Totuşi, celor două le-a fost greu să obţină bani din publicitate. În ultimii ani, Buzzfeed şi HuffPost au renunţat şi la o parte dintre angajaţi. În luna mai, Buzzfeed a închis redacţiile din Marea Britanie şi Australia şi a tăiat salariile angajaţilor rămaşi.

Peretti a spus că noul acord va spori influenţa Buzzfeed, prin adăugarea cititorilor HuffPost la publicul său.

HuffPost este aşteptat să rămână brand de sine stătător, alături de alte site-uri deţinute de Buzzfeed, între care Tasty şi Buzzfeed News.

Un purtător de cuvând a refuzat să comenteze legat de posibile concedieri odată cu fuziunea.

Verizon Media a achiziţionat HuffPost în 2015, când a cumpărat AOL pentru 4,4 miliarde de dolari, combinându-l apoi cu Yahoo.