Achizitia este privita de conducerea Discovery drept crearea unei entitati media mai puternice, flexibile si dinamice.

Acesta este un nou capitol incitant pentru Discovery. Scripps este una dintre cele mai importante companii media din lume, cu marci si formate putenice. Activitatea noastra este de a spune povesti marete, de a avea personaje autentice si fani dedicati. Credem ca prin alaturarea Scripps vom crea o companie media mai puternica, mai flexibila si dinamica, cu un motor de continut global care poate fi optimizat si valorificat prin retelele noastre combinate, prin produse si servicii in fiecare tara din lume”, a transmis David Zaslav, CEO Discovery, potrivit News.ro.

Kenneth W. Lowe, presedinte si CEO al Scripps Networks Interactive, a adaugat: ”Aceasta intelegere cu Discovery reprezinta o ocazie unica pentru ca Scripps sa isi creasca brandurile principale de lifestyle si noile canale aflate in dezvoltare”.

Intre posturile de televiziune care vor reveni acum Discovery se numara HGTV, Food Network, Travel Channel, DIY Network, Cooking Channel si Great American Country. Compania va detine TVN, in Polonia, si jumatate din actiunile UKTV, pe care il imparte cu BBC Worldwide.

In ceea ce priveste televiziunea, Discovery a anuntat ca acordul va duce la extinderea globala a canalelor Scripps si ca exista oportunitati de consolidare a continutului dedicat femeilor. Privitor la domeniul digital, Discovery-Scripps va genera 7 miliarde de descarcari de continut pe luna.

Viacom a fost una dintre companiile care aveau in vedere achizitia Scripps, insa a renuntat saptamana trecuta.