Reprezentantii companiei Facebook au spus in cadrul unor intalniri cu agentii hollywoodiene ca sunt dispusi sa aloce bugete de productie de pana la 3 milioane de dolari pe episod, potrivit unor surse citate de The Wall Street Journal, scrie News.ro.

Facebook intentioneaza sa atraga public cu varste cuprinse intre 13 si 34 de ani, dar in special din segmentul de 17 – 30 de ani.

Compania a programat deja drama "Strangers" si "Last State Standing", un show-concurs.

Facebook ar urma sa lanseze episoadele intr-un mod obisnuit, nu cate un sezon intreg, cum procedeaza Netflix Inc si Amazon.com Inc.

De asemenea, compania este dispusa sa imparta datele de audienta cu Hollywood.

Reprezentantii Facebook nu au putut fi contactati pentru a oferi un punct de vedere. 

Apple Inc. a angajat copresedintii Sony Pictures Television, Jamie Erlicht si Zack Van Amburg, in aceasta luna, pentru a conduce demersurile de programare video. Compania a inceput sa includa seriale de televiziune originale in platforma sa in urma cu o saptamana, cu reality show-ul "Planet of the Apps", si planuieste sa lanseze in aprilie si o adaptare dupa segmentul "Carpool Karaoke" din emisiunea ”The Late Late Show”, prezentata de James Corden la CBS.