Comentariile publicate pe Twitter contribuie la cresterea audientelor televiziunilor
Actualizarea continua a mesajelor utilizatorilor Twitter, in direct, in timpul unei emisiuni TV, poate contribui la cresterea audientelor televiziunilor, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen, citat de bloomberg.com.
Dupa ce au analizat peste 200 de emisiuni din programul prime-time al televiziunilor, cercetatorii de la Nielsen au observat ca numarul mare de actualizari de pe Twitter, privind un show TV, a adus si o crestere cu aproape o treime a audientei postului al carui program era comentat de utilizatorii Twitter, transmite Mediafax.
De asemenea, studiul realizat de compania Nielsen marcheaza prima legatura directa stabilita intre activitatea utilizatorilor Twitter si cea a televiziunilor. Conexiunea dintre cele doua ar putea ajuta reteaua de socializare sa atraga mai multi bani din publicitate.
Totodata, studiul a aratat ca discutiile de pe reteaua de socializare au creat un impact major in cazul anumitor genuri de emisiuni. Comentariile pe marginea reality-show-urilor au influentat audientele pentru 44% dintre programe. Programele de comedie au fost beneficiat si ele de cresterea ratingului cu 37%, iar audientele emisiunilor sportive au crescut cu 28% dupa ce subiectele au fost dezbatute pe site-ul de socializare. Pe de alta parte, audientele filmelor au fost influentate de comentariile publicate pe Twitter cu doar 18%.
Chiar si asa, seriale precum "Pretty Little Liars", difuzat pe canalul ABC, au avut audiente importante pe site-ul de socializare. Astfel, acesta a atras peste 1,6 milioane de comentarii pe Twitter pe parcursul sezonului final.
Twitter a dezvoltat si un serviciu care permite utilizatorilor - ce sunt in targetul companiilor - sa posteze comentarii pe retea despre show-urile pe care le urmaresc in respectivele momente.
Totodata, agentiile de publicitate isi pot creste audientele reclamelor difuzate la televizor prin intermediul utilizatorilor Twitter, care ar putea contribui la consolidarea mesajului pe care vor sa il transmita.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS