Burda International cumpara Sanoma Hearst in Romania, care are in portofoliu titluri ca National Geographic, Esquire si Cosmopolitan
Burda International GmbH a anuntat, miercuri, ca achizitioneaza toate activitatile Sanoma Hearst in Romania, precizand ca in urma acestei tranzactii va rezulta un trust media cu peste 35 de titluri si mai mult de 40 de servicii media online.
"Am mostenit branduri puternice si trainice in Romania. Vom crea o companie media moderna, care va fi bine pozitionata in exploatarea tuturor oportunitatilor de pe piata de publicatii si media online in Romania, in anii ce vor urma", a declarat Fabrizio D'Angelo, CEO Burda International, intr-un comunicat.
Conform sursei citate, Burda devine unul dintre cei mai importanti publisheri de reviste, ajungand la peste o treime din publicul tinta feminin din zonele urbane din Romania.
Actualul portofoliu al Burda Romania, cu branduri precum Practic in bucatarie, Casa Lux, Ioana si Gradina mea de vis, va fi completat cu titluri cum ar fi Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men's Health, Auto Motor si Sport si National Geographic.
Tranzactia a fost notificata Consiliului Concurentei si va putea fi implementata doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare, se mai spune in comunicat.
Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica.
Burda International GmbH este activa pe 17 piete, publica in prezent peste 230 de reviste si ofera un numar mare de servicii media digitale. Burda International GmbH este un publisher important in Europa Centrala si de Est, care s-a extins si pe pietele din Asia. Peste 2.400 de oameni lucreaza pentru Burda International.
Pe acelasi subiect: