Romania trebuie sa invete sa se "vanda" in strainatate. Organizatia Mondiala a Turismului: Nu aveti o strategie clara de promovare
Ne dorim sa fim vizitati si stim ca avem si cu ce sa-i facem pe straini sa indrageasca tara noastra. Din pacate, insa, nu am invatat cum sa ne "vindem" tara si sa-i valorificam adevaratul potential, atrag atentia cei de la Organizatia Mondiala a Turismului. Si asta pentru ca nimeni, nici macar oficialii responsabili de promovare nu par sa stie exact cu ce argumente am putea sa-i facem pe straini sa puna pe lista destinatiilor favorite de vacanta Romania, pe care, din pacate, multi nici nu stiu sa o arate pe harta.
	Una dintre localitatile care au inceput sa creasca in ultimii ani in ochiii oficialilor de la turism este Comana, din judetul Giurgiu . Este cunoscuta mai ales pentru superbele peisaje din Delta Neajlovului. Numai de 1 mai, 3.000 de turisti au petrecut acolo, majoritatea biciclisti. De altfel, asa i-a venit ideea ministrului Turismului sa construiasca o pista de biciclete. 
	
	"E vorba de 27 kilometri de pista. Avem o problema cu deplasarea pana acolo si cred ca, si pentru siguranta si pentru ecoturism si pentru o buna deplasare si pentru un gen de sport, ar merita sa avem o pista de bicicleta", a declarat Maria Grapini, ministrul Turismului si IMM-urilor.
Localitatea Comana a ajuns in atentia oficialilor din turism inca din 2009. Ministrul Turismului de atunci, Elena Udrea, aflat la o plimbare in zona, a spus ca va incerca sa aduca turistii straini in Delta Neajlovului.
O alta zona cu un urias potential turistic este Transilvania, care a ajuns sa atraga 15.000 de straini anual, dupa vizitele repetate ale Printului Charles. De altfel, Ministerul Turismului, in filmele de promovare a tarii prezinta si interviuri cu acesta, care se declara fascinat de meleagurile noastre.
La fel de eficiente in promovarea turismului romanesc ar putea fi si ideile nonconformiste ale tinerilor. Ioana Negulescu, de pilda, studenta in Marea Britanie, a initiat o campanie numita "Discover the mania in RO-MANIA". Campania este formata din noua postere care scot in evidenta punctele forte ale Romaniei, intr-un mod ironic insa. De exemplu, ii anunta pe turistii care vor o vacanta relaxanta sa nu vina aici pentru ca vor petrece toata noaptea si vor uita de somn.
Astfel de idei, care sa scoata in evidenta ce ofera Romania, ar putea aduce tara noastre pe lista destinatiilor favorite ale strainilor. "Incredibila Delta a Dunarii, cultura fascinanta si istoria, zambetul romanilor si vremea frumoasa sunt avantajele Romaniei. Modul in care le valorifici face insa diferenta. Trebuie mobilizate toate resursele", a explicat Taleb Rifai, secretar general al Organizatiei Mondiale a Turismului (OMT).
Anul trecut, 1,6 milioane de turisti straini si-au petrecut vacanta in Romania, cu 9% mai multi decat in 2011. Imbucurator este si faptul ca acestia au cheltuit cu 12% mai multi bani decat in anul precedent.
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS