Portul turistic Mangalia a fost inaugurat. Care sunt tarifele. VIDEO
Daca va numarati printre fericitii proprietari de iahturi nu mai trebuie acostati tocmai la Nisa, Monte Carlo, sau Varna. La Mangalia s-a inaugurat un port turistic modern asemanator cu cele din marile orase ale Mediteranei. Iar taxele sunt si cu 20% decat in alte parti. Oficialii spera ca-i vor convinge astfel pe turisti sa arunce ancora si la noi.
Turistii amatori de croaziere cu iahturile proprii sau inchiriate puteau alege pana acum numai doua porturi de acostare pe tarmul nostru. Tomis din Constanta, in zona turistica, si cel privat de la Eforie Nord. Cei mai multi mergeau insa in Bulgaria si Turcia pentru conditiile mult mai bune decat la noi.
Acum, lucrurile s-au inversat. Daca la Trabzon, in Turcia, tariful de acostare pentru un iaht de mari dimensiuni ajunge si la 500 de euro pe luna, iar la Varna, in Bulgaria, la 400 de euro, in noul port din Mangalia, taxa nu trece de 300 de euro. "La momentul actual este cel mai ieftin port de pe coasta de vest a Marii Negre. Infrastructura este foarte buna, la bulgari nu-i asa. E unul dintre porturile cele mai frumoase din Europa si am fost in toata lumea", spune Abdula Seviadin, proprietar Catamaran.
"Speram ca prin astfel de investitii, cum este portul din Mangalia, sa reusim sa atragem turistii pe litoralul romanesc, atat de frumos de altfel si daca se intimpla sa nu fie si vreme de plaja", spune Elena Udrea, ministrul Turismului.
In portul din Mangalia au acostat deja zeci de ambarcatiuni. Unele sunt chiar ale vecinilor bulgari, care au venit la noi atrasi de preturile mai mici. Multi proprietari de iahturi, plimbati pe la Nisa ori Monaco, spun ca nu si-au petrecut pana acum vacantele la noi, pentru ca nu aveau unde acosa.
Portul turistic din Mangalia inseamna o investitie de peste 5 milioane de euro.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS