Tara care atrage turistii ca un magnet. Unde au cheltuit romanii 15 milioane de euro
Peste 24.000 de turisti romani au vizitat anul trecut Franta, unde au cheltuit aproape 15 milioane de euro si au fost atrasi in special de Paris, Coasta de Azur si castelele de pe Valea Loarei.
Datele Institutului National de Statistica arata ca anul trecut au vizitat Franta 24.149 de turisti romani, in scadere de la 25.475 in 2010, informeaza Mediafax.
Cheltuielile acestora au crescut insa, de la 54,5 milioane lei (12,9 milioane euro) in 2010 la 62,7 milioane lei (14,8 milioane euro).
"In ceea ce priveste destinatiile, Parisul este pe primul loc, urmat de Coasta de Azur, pentru care exista doua zboruri directe Bucuresti-Nisa, plus chartere organizate de agentii de turism romanesti", a declarat Gordana Malic, directorul biroului Atout France din Viena, care se ocupa si de actiunile de promovare a Frantei pe piata romaneasca.
Ea a adaugat ca in topul preferintelor turistilor romani este si vizitarea castelelor de pe Valea Loarei, dar si zonele de ski precum Chamonix, Val Thorens si Courchevel.
"Din ce in ce mai multi romani merg la ski in Franta, prin intermediul curselor directe Bucuresti-Lyon sau Bucuresti-Geneva, sau cu charterele organizate de unii turoperatori romani", a spus Malic.
Franta va intensifica in acest an campaniile de promovare a turismului, dupa ce a lansat marti la Paris strategia online, concentrandu-se pe 23 de piete, printre care nu se afla si Romania. Sefii turismului francez, prezenti la lansarea strategiei digitale, au declarat ca opt din zece utilizatori de internet isi cumpara vacantele online.
Proiectul rendezvousenfrance.com este o platforma interactiva, aflata insa deocamdata la stadiul de draft si perfectibila, au spus oficialii francezi. Ei au adaugat ca strategia online va fi complet operationala in doua luni.
"Scopul nostru prin aceasta strategie online este sa aducem mai multi turisti. Totul depinde de calitatea produselor oferite si apoi de marketing. Trebuie sa construim ceva puternic in jurul produsului prezentat", a spus Christian Mantei, directorul general al Atout France, autoritatea care se ocupa cu promovarea Frantei ca destinatie turistica.
Siteul rendevousenfrance.com va promova in principal pe 23 de piete sase destinatii tematice din Franta, in 14 limbi. Printre pietele tinta se numara Brazilia, Canada, SUA, China, Coreea, India, Japonia, Rusia, Italia, Portugalia, Spania si Belgia.
Franta se promoveaza de mai multa vreme pe site-ul franceguide.com, care atrage anual 23 de milioane de vizitatori unici. Portalul va continua sa functioneze in paralel cu noua platforma online, pana la sfarsitul acestui an.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS