Natiunile cu cele mai puternice branduri. Topul celor mai iubite tari din lume
La fel ca produsele de larg consum, pentru vanzarea carora se duce o batalie acerba in ceea ce priveste campaniile de marketing si de publicitate, statele lumii pot fi mai bine sau mai prost vandute. Cand spunem despre un stat ca poate fi vandut ne gandim in principal la turism, iar crearea unui brand de tara este esential.
Nu exista om pe aceasta planeta care sa nu fia uzit de Statele Unite ale Americii, cea mai puternica natiune a lumii.
Cu toate acestea, intr-un raport care prezinta cele mai puternice branduri ale lumii in 2012 (The Country Brand Index - CBI), preluat de Huffington Post, SUA se afla abia pe locul 8, clasamentul celor mai puternice branduri fiind dominat de tari din Europa.
CBI masoara notoritatea unui brand pe baza raspunsurilor a 3.600 de formatori de opinie din toata lumea, pe baza perceptiei asupra statului respectiv si in functie de trei coordonate: daca ar vizita tara respectiva, daca stiu ceva despre cultura poporului si daca ar face afaceri in statul respectiv.
De asemenea, realizatorii clasamentului mai iau in considerare si toleranta guvernelor, precum si strandardul vietii din tarile luate in considerare.
Top 10 al celor mai iubite tari din lume:
1. Elvetia
2. Canada
3. Japonia
4. Suedia
5. Noua Zeelanda
6. Australia
7. Germania
8. SUA
9. Finlanda
10. Norvegia

Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS