Ministerul Turismului schimba strategia. Brandul de tara nu va mai fi promovat prin evenimente
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a hotarat sa schimbe modul de promovare a brandului national de turism. MDRT trece de la promovarea prin evenimente la cea bazata pe serviciile turistice prestate de industria de profil.
Una dintre primele modificari se refera la promovarea, sub umbrela brandului de turism al Romaniei, a campaniilor de oferte speciale propuse de operatorii din turism, arata institutia, intr-un comunicat.
Decizia a fost agreata in Consiliul Consultativ din Turism, iar prima campanie care ar putea beneficia de noul mod de promovare a brandului este "Vacanta in tara mea".
Alte programe propuse a fi promovate in cadrul acestui pachet sunt "O saptamana de refacere", "Decada Balneara", "Hai la bai - wellness medical", "Litoralul pentru toti" sau "O saptamana la munte", potrivit sursei citate.
"Este o schimbare de abordare necesara, daca vrem sa eficientizam cheltuirea acestor bani pentru promovarea turistica a Romaniei. Filosofia promovarii brandului trebuie indreptata catre sprijinirea operatorilor de servicii turistice care activeaza pe piata de profil. Practic, prin acesta abordare mizam pe impactul direct in industria turismului, nu pe cel indirect, ca pana acum, manifestat prin sustinerea unor evenimente", a declarat, in comunicat, Eduard Hellvig, ministrul Turismului.
Schimbarea de abordare in domeniul turismului vizeaza si adoptarea unor modificari in legislatia care reglementeaza promovarea brandului.
"Este vorba, de exemplu, de promovarea brandului prin intermediul taberelor scolare, al sportivilor olimpici, prin intermediul elevilor si studentilor participanti la olimpiadele scolare nationale si internationale. De asemenea, se are in vedere promovarea brandului direct prin touroperatori si operatori hotelieri. Acestia ar putea beneficia de bugete de la minister, din fondurile europene alocate Romaniei pentru promovarea brandului, in functie de numarul de turisti straini atrasi", se spune in comunicat.
Propunerile au fost formulate de asociatiile reprezentative ale industriei de profil, mai arata institutia.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS