Hotelul zburator. Cum arata avionul care se inchiriaza cu 74.000 de dolari/ora, singurul din lume de acest fel
Daca nu vrei sa renunti la conforul unui hotel de cinci stele atunci cand calatoresti cu avionul, dorinta ti se poate indeplini. Contra unei sume deloc de neglijat, insa, scrie CNN Money.
Dream Jet este pe jumatate avion, pe jumatate apartament de lux si pentru 74.000 de dolari poate fi al tau o ora.
Avionul, transformat dintr-un 787 Dreamliner de la Boeing, este operat de Deer Jet – o unitate in plina expansiune a conglomeratului HNA Group, cu sediul la Beijing, care isi extinde portofoliul si in afara tarii.
HNA Group a cumparat recent o participatie de 25% la Hilton si foloseste avionul VVIP 787 (Very, Very important person) pentru a se extinde pe piata hoteliera.
Divizia Deer Jet a incheiat un parteneriat cu hotelurile Waldorf-Astoria si St. Regis pentru folosirea avionului de lux pentru calatorii ale clientilor de la Hong Kong, la Roma, Paris sau Tahiti.

In timpul unei calatorii la Seattle, cand l-a transportat pe Adam Tan, CEO-ul HNA Group, la o intalnire cu fondatorul Microsoft Bill Gates, Deer Jet si-a deschis usile si pentru public.
“Este ca la voi acasa”, a spus Tan jurnalistilor.
Nu, nu este ca la noi acasa si nici macar ca intr-un avion obisnuit. Cei care urca in aeronava isi lasa incaltamintea la intrare, dupa care intra intr-un foaier circular. De aici, se intra in cockpit, pe de o parte, si, in partea cealalta, intr-un lounge luxos si intr-un apartament de lux.

Peretii sunt apoperiti cu lemn, ferestrele sunt mari, iar livingul este dotat cu masute de cafea pe care se regasesc sculpturi in sticla realizate de celebrul artist american Dale Chihuly. Interiorul nu este acoperit cu detalii aurite sau stralucitoare. Avionul este luxos, dar nu strident sau vulgar.
Aeronava este pilotata doar de piloti ai companiei Hainan Airlines, detinuta de asemenea de grupul HNA, care au cel putin 10.000 de ore de zbor, din care 2.000 de 787.

Boeing permite clientilor care cumpara 787 sa aleaga cate locuri va avea aeronava si cum vor fi pozitionate, precum si o serie de facilitati, cum ar fi lounge-uri, bucatarii si baruri, pentru a imbunatati experienta calatorilor.

Aeronava a zburat prima data in 2013, cand inca nu fusese amenajata asa cum arata acum. Transformarea aeronavei s-a facut in 2016 si a costat pana la 150.000 de milioane de dolari, potrivit estimarilor din industrie. Asta pe langa cei 200 de milioane de dolari pe care compania i-a dat pe achizitia modelului 787 de la Boeing.
In prezent, este singurul 787 amenajat in acest fel, insa Deer Jet a mai comandat unul, care va intra in flota companiei in 2018.
Sursa foto: www.deerjet.com
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS