China intra in concurenta directa cu Boeing si Airbus. Cum arata primul avion de mari dimensiuni produs la Beijing
China va intra in concurenta directa cu Boeing si Airbus, dupa zborul inaugural al primului avion de mari dimensiuni de productie proprie, C919, efectuat vineri, acesta fiind un pas major pentru autoritatile de la Beijing care vor sa creasca importanta tarii pe piata mondiala a aviatiei, relateaza Reuters.
Avionul C919 a aterizat pe aeroportul international din Shanghai dupa un zbor de 80 de minute, in ovatiile a mii de demnitari, lucratori in aviatie si admiratori, scrie News.ro.
Aeronava este un simbol al ambitiilor Chinei de a intra pe piata mondiala a avioanelor, estimata ca va ajunge la 2.000 de miliarde de dolari in urmatoarele doua decenii, si al planului mai larg al Beijingului numit "Made in China 2025", de a promova produse fabricate in tara, de la medicamente la roboti.
”M-a emotionat sa vad decolarea C919. Este un moment pe care l-am asteptat mult timp. Cred ca in viitorul nu prea indepartat vor concura umar la umar cu Boeing si Airbus”, a spus Wang Mingfeng, care a asistat la zbor pe aeroportul Shanghai.

Deocamdata, Boieng si Airbus sunt mult in fata, in privinta vanzarilor, cunostintelor tehnice si comenzilor.
C919, al carui zbor inaugural a fost amanat de cel putin doua ori din 2014, din cauza unor probleme de productie, ar putea avea nevoie de ani de zile de teste inainte de a fi certificat in China, Statele Unite si Europa.
Vineri, C919 a zburat la nord, deasupra deltei raului Yangtze, a facut manevre, iar apoi a revenit spre sud, de-a lungul coastei, inaine de a ateriza.
Presa de stat a relatat ca aeronava a zburat la o altitudine de aproximativ 3.000 de metri, la o viteza de 290-300 de kilometri pe ora.
Aeronava, care are o capacite de 158-160 de pasageri, nu a avut instalate scaunele pentru acest zbor.

C919, fabricat de compania de stat Commercial Aircraft Corporation of China, depinde de tehnologia unor firme straine ca General Electric, Safran, Honeywell International si Goodrich, subsidiara a United Technologies.
China Eastern Airlines este primul client pentru C919, pentru care au fost primite 570 de comenzi, din partea a 23 de clienti.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS