Grupul german de turism DER Touristik intră oficial în Romania, prin integrarea Travel Brands, și devine lider de piață
                        
            Din luna octombrie 2019, Travel Brands face parte din Grupul DER Touristik, operator al brandului Dertour și una dintre cele mai mari companii de turism din lume.         
        
	Potrivit unui comunicat al companiei, tranzacția a fost autorizată de către Consiliul Concurenței și finalizată conform planificării. 
	Prin acest pas, DER Touristik Group, cu sediul central în Köln, se extinde pe o piață dinamică aflată în plină creștere, unde, în urma preluării rețelei de agenții de turism, devine lider de piață. În ultima luna, DER Touristik a creat toate structurile organizatorice și comerciale necesare demarării activității în cadrul diviziei Europa de Est.
	„Travel Brands este liderul pietei de turism din România, iar toți cei 400 de angajați pe care îi preluăm un atu pentru activitățile și planurile noastre din Europa de Est. Suntem foarte motivați când vine vorba de realinierea ideii de vacanță pe piața romanească. Îi sprijinim cu toată puterea și resursele Grupului nostru. Utilizarea brandului Dertour în România atât pentru retail, cât și pentru turoperare ne va consolida cu siguranță poziția pe piața locală de travel”, spune Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group.
	Pentru divizia de călătorii și turism a Grupului REWE, intrarea pe piața din România reprezintă o continuare a strategiei de dezvoltare în Europa. Din 2012, DER Touristik se dezvoltă constant pe plan internațional și este astăzi activ în 16 țări europene, operând 27 de destinații proprii. Diversitatea mărcilor și activităților Grupului DER Touristik sunt garanții ale unui parteneriat de încredere pentru clienți.
	„Travel Brands este o companie bine poziționată: este turoperator, deține rețea de distribuție, are propriul operator de incoming, precum și o divizie de business travel. Putem asigura cu succes clienților noștri sprijin în întregul proces de călătorie, pentru o vacanță perfectă -de la consultanță, rezervarea tuturor serviciilor și asistență pe tot parcursul vacanței”, explică Hartmann.
	Conform structurii organizatorice a Grupului DER Touristik, Travel Brands aparține diviziei specializate pe Europa de Est și este deja integrată din punct de vedere operațional.
	Pentru anul 2020, portofoliul Travel Brands va fi extins prin adăugarea de produse turistice suplimentare, de destinații și servicii noi pentru clienții români. 
	Grupul REWE este unul dintre liderii de piață ai industriei de retail și de turism din Germania și Europa. În 2018, compania a generat venituri externe totale de aproximativ 61 de miliarde de euro. Înființat în 1927, REWE Group are astăzi peste 360.000 de angajați și 10.000 de magazine în 22 de țări europene.
	DER Touristik Group este unul dintre liderii industriei de turism din Germania. Are peste 130 de companii și a generat un venit total de 6,7 milioane de euro în 2018. Are o echipa de 10.900 de persoane în 16 țări europene.
	Rețeaua numără aproximativ 2.800 de agenții de turism, incluzând liderul de piață din Germania DER Reisebüro. DER Touristik Group încorporează cinci branduri hoteliere, un furnizor de servicii de călătorie și o companie aeriană.
            
                        
        
            
                    Pe acelasi subiect:
		
            
        
        
        
        	        
    
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS