Cum era CFR sa aiba un singur pasager in trenul spre litoralul bulgaresc
Dupa ce anul trecut ruta directa Bucuresti - Varna a fost anulata in plin sezon, din lipsa de clienti, o a doua incercare de a transporta pe calea ferata turistii romani catre statiunile de pe litoralul bulgaresc a esuat, scrie ziarul Gandul. De data aceasta, vagonul cuseta care trebuia sa lege Aradul de Varna si Burgas nici nu a mai fost pus in circulatie.
"Cu cateva zile inainte de data la care trebuia sa fie pus in circulatie, s-a constatat ca un singur calator isi facuse rezervare, pentru luna august. Prefer sa utilizez acest vagon pe alte rute, care sunt eficiente", a declarat Bogdan Nastasescu, directorul general al CFR Gevaro, filiala CFR Calatori, care se ocupa cu exploatarea vagoanelor de dormit, cuseta si restaurant.
El a precizat ca pasagerului respectiv i s-a facut rezervare, pentru aceeasi data, la un vagon cuseta polonez.
Vagonul cuseta ar fi trebuit sa circule incepand cu data de 18 iunie pe relatia Arad - Craiova - Videle - Giurgiu - Varna, iar pretul unui bilet dus intors ar fi trebuit sa fie de 90 de euro.
Precedenta incercare de a-i convinge pe turistii romani sa se deplaseze cu trenul spre litoralul bulgaresc a avut loc anul trecut. CFR Calatori a introdus in circulatie, pe 16 iunie 2009, patru vagoane atasate la trenul cu destinatia Mangalia, care pleca din Bucuresti la 6,25, si care erau detasate la Medgidia, fiind directionate spre Negru Voda si apoi spre Varna.
Trenul a fost insa anulat pe 10 august, dupa ce conducerea CFR Calatori a constatat ca in cele patru vagoane, fara aer conditionat, se aflau maximum cinci calatori, in zilele bune.
Citeste continuarea in ziarul Gandul
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS