Cum era CFR sa aiba un singur pasager in trenul spre litoralul bulgaresc
Dupa ce anul trecut ruta directa Bucuresti - Varna a fost anulata in plin sezon, din lipsa de clienti, o a doua incercare de a transporta pe calea ferata turistii romani catre statiunile de pe litoralul bulgaresc a esuat, scrie ziarul Gandul. De data aceasta, vagonul cuseta care trebuia sa lege Aradul de Varna si Burgas nici nu a mai fost pus in circulatie.
"Cu cateva zile inainte de data la care trebuia sa fie pus in circulatie, s-a constatat ca un singur calator isi facuse rezervare, pentru luna august. Prefer sa utilizez acest vagon pe alte rute, care sunt eficiente", a declarat Bogdan Nastasescu, directorul general al CFR Gevaro, filiala CFR Calatori, care se ocupa cu exploatarea vagoanelor de dormit, cuseta si restaurant.
El a precizat ca pasagerului respectiv i s-a facut rezervare, pentru aceeasi data, la un vagon cuseta polonez.
Vagonul cuseta ar fi trebuit sa circule incepand cu data de 18 iunie pe relatia Arad - Craiova - Videle - Giurgiu - Varna, iar pretul unui bilet dus intors ar fi trebuit sa fie de 90 de euro.
Precedenta incercare de a-i convinge pe turistii romani sa se deplaseze cu trenul spre litoralul bulgaresc a avut loc anul trecut. CFR Calatori a introdus in circulatie, pe 16 iunie 2009, patru vagoane atasate la trenul cu destinatia Mangalia, care pleca din Bucuresti la 6,25, si care erau detasate la Medgidia, fiind directionate spre Negru Voda si apoi spre Varna.
Trenul a fost insa anulat pe 10 august, dupa ce conducerea CFR Calatori a constatat ca in cele patru vagoane, fara aer conditionat, se aflau maximum cinci calatori, in zilele bune.
Citeste continuarea in ziarul Gandul
Pe acelasi subiect: