Constructia care va schimba fata Parisului. Podul gonflabil cu trambuline peste Sena, creatia unei romance
In Paris sunt 30 de poduri care traverseaza raul Sena, poduri pe care trec masini, tramvaie, ciclisti si pietoni. Unele dintre ele sunt foarte frumoase si au in spate o istorie bogata – cum ar fi Pont Neuf sau Pont Alexandre III, dar sunt poduri clasice, pe care le vedem in toata lumea.
Pentru a da culoare orasului, autoritatile s-au gandit la ceva inedit, scrie Business Insider. Astfel, firma de arhitectura Atelier Zündel Cristea a venit cu o idee originala: construirea unui pod pneumatic, dotat cu plase elastice pentru sarituri.
Podul ar urma sa fie compus din module gonflabile de 30 de metri in diametru, cu plase elastice si ar urma sa fie amplasat langa podul Bir-Hakeim Bridge, langa Turnul Eiffel. Fiecare inel al podului va fi confectionat din materiale usoare, iar pentru umplerea fiecaruia va fi nevoie de 3.700 de metri cubi de aer.
Nu se stie insa daca proiectul va ajunge sa fie pus in aplicare, din cauza multelor probleme pe care poate sa le aduca, in principal lipsa de securitate pentru “pietonii” care ar putea sa plonjeze in apa, dar daca ar deveni realitate, ar da Paridului un aer proaspat si inedit.
Firma de arhitectura Atelier Zündel Cristea a fost fondata de Grégoire Zündel si de Irina Cristea, arhitecta nascuta la Bucuresti, care a studiat la Institutul Ion Mincu, apoi la ENSA Strasbourg si London South Bank University, dupa care a lucrat in Hong Kong si in Franta. Din 2001, a devenit asociat in cadrul firmei cu care a realizat proiectul podului gonflabil peste Sena.
Vezi GALERIA FOTO de mai jos:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS