Constanta, din port aproape necunoscut, destinatia numarul 1 de la Marea Neagra. Razboiul din Ucraina aduce mai multe nave de croaziera in Romania
Situatia tensionata din Ucraina a transformat portul Constanta in punct de atractie internationala pentru turistii care aleg vacante pe navele de croaziera. In cateva luni, dintr-un port aproape necunoscut, al nostru a devenit destinatia numarul 1 in Marea Neagra.
Aproape 70.000 de turisti au ajuns anul trecut la noi, aducand economiei aproape 10 milioane de euro.
Marti, la pranz, a acostat in portul Constanta prima nava din acest an. River Aria este un vas fluvial, care a plecat din Budapesta pe Dunare, a strabatut Croatia, Serbia si Bulgaria, s-a oprit la Constanta. Are la bord 150 de americani, toti incantati sa descopere o lume total necunoscuta.
Turistii petrec minimum 10 zile pe o astfel de nava si pot plati pana la 5.000 de dolari de persoana, in functie de excursiile alese. In pret este inclus si pretul biletului de avion.
Cei 150 de turisti au vizitat centrul istoric al Constantei. Nu au ocolit magazinele de suveniruri, ouale incondeiate fiind in centrul atentiei.
Potrivit calculelor facute de companiile de croaziera, un turist este dispus sa cheltuiasca, in medie, pe zi, in fiecare oras in care ajunge in jur de 100 de euro. Depinde de noi daca stim sa le scoatem banii din buzunar.
In topul preferintelor turistilor americani sunt excursiile in Transilvania care ii costa peste 5% de dolari de persoana. Aceasta nava fluviala va mai ajunge de 11 ori anul acesta in portul Constanta, alaturi de alte 70 de nave maritime.
Portul Constanta ocupa primul loc ca destinatie de croaziera in randul porturilor din Marea Neagra. Mai multe nave de croaziera au "sters" din traseul lor orase ca Odesa si Yalta, considerate mult prea periculoase si le-au inlocuit cu Varna sau Constanta.
In 2014, in Portul Constanta au fost inregistrate 92 de escale ale navelor de pasageri, cu 33% mai mult decat in anul anterior. Au ajuns la noi aproape 70.000 de pasageri care au lasat in taxe portuare cel putin trei milioane de euro si au mai cheltuit aproximativ 100 de euro de persoana.
Mai multe despre:
#croaziere#portul Constanta
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS