Companiile aeriene low-cost baga in faliment transportatorii cu autocarul
Firmele de transport terestru si companiile aeriene low-cost duc o lupta dura pentru banii romanilor care lucreaza in Vest. Pana acum pierzatori ies transportatorii cu autocare care se trezesc fara clienti.
Nici nu este de mirare, daca ne gandim ca operatorii aerieni, arunca pe piata bilete ale caror preturi incep si de la 99 de euro-centi.
In acest caz, clientii nu mai stau pe ginduri, mai ales ca astfel, ajung la destinatie in cateva ore, si nu in doua zile.
Companiile aeriene low-cost au lansat oferte peste oferte, in special pentru zonele unde sunt multi romani care lucreaza in strainatate.
Cu 10 euro poti ajunge in Italia, de exemplu. Cu 20, in Franta, Anglia sau Spania. Sunt preturi fara taxele de aeroport, dar, chiar si asa, concureaza cu un bilet la autocar care costa cel putin 60 de euro, pentru Peninsula. Firesc, firmele pierd clienti. Sunt firme care aveau o cursa pe zi in Europa iar acum abia daca mai umplu un autocar pe saptamana.
"In opinia mea, preturile la transportul terestru - in speta cu autocarele - au ajuns la cotele minime. In conditiile in care a crescut pretul carburantilor, al traficului pe autostrazi" ,spune Gelu Ghica, patron de firma de transport auto.
Proprietarii firmelor de transport auto se intreaba cum reusesc companiile aeriene low-cost sa atraga tot mai multi calatori cu preturi extrem de mici dar fara sa dea faliment?
"De 6 luni renegociem continuu contractele cu furnizorii la preturi tot mai mici", raspunde un reprezentant linie aeriana low-cost.
Patronii firmelor de transport cu autocarul spun ca ofertele companiilor aeriene low-cost ii obliga mereu sa lase preturile mai jos. Asta ar insemna insa faliment. Cativa incearca sa-si joace insa si ultima carte.
"Este o situatie la care, oarecum, ne asteptam si noi incercam sa venim cu noi oferte, adica preturi minimale", spune Monica Pralea, reprezentant firma de transport
In vreme ce patronii firmelor de transport cu autocare spera sa mai reziste macar un an, romanii sunt incantati ca tot mai multi pot calatori cu avionul, la preturi foarte bune.
Neoficial, peste 3 milioane de romani au calatorit anul trecut cu liniile aeriene low-cost.
Mai multe despre:
#companii low-cost#faliment transportatori cu autocarul#oferte zboruri low-cost#transport cu autocarul
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS