Ce nu ti se spune si care sunt cele mai mari pericole in timpul zborului. 6 lucruri de stiut inainte sa te urci in avion
Exista cateva ponturi despre cum poti sa ai parte de o calatorie mai placuta, deasupra norilor. CNN Travel le-a strans pe cele mai interesante dintre ele, asa cum au fost impartasite de piloti si membri ai echipajelor de zbor, pe reteaua Reddit.
Iata cateva dintre lucrurile stiute doar de cei care lucreaza in domeniu:
Toaletele - toate toaletele din avioane pot fi deblocate si deschise din exterior. Fiecare pilot si insotitor de zbor stie cum sa o faca, in cazul in care este nevoie.
Luminile de cabina - la fiecare decolare si aterizare pe timpul noptii, luminile din interior sunt stinse, pentru a permite ochiului sa se obisnuiasca cu intunericul. Astfel, in eventualitatea unei evacuari, de urgenta, calatorii se pot orienta mai bine.
Paturi, perne si reviste - revistele sunt probabil printre cele mai murdare lucruri de la bordul unei aeronave. De asemenea, e bine sa nu folositi paturile sau pernele, daca nu sunt ambalate in saci de plastic individuali, in afara cazului in care nu vreti sa faceti schimb de microbi cu alti cativa zeci de pasageri de dinaintea dumneavoastra.
Deschiderea usilor in timpul zborului - cei mai multi s-au gandit macar o data la eventualitatea ca cineva sa incerce sa deschida usa avionului in timpul zborului. Dar nu este cazul, pentru ca un om nu are forta necesara pentru a deschide usa in timpul zborului, din cauza presiunii aerului, pe de o parte, dar si pentru ca, mai nou, usile sunt proiectate special pentru a impiedica acest lucru.
Vizitele in cockpit - vizitele in cockpit sunt permise. “Este ok... cand avionul este la sol, este cea mai frumoasa parte a job-ului meu, mai ales cand pasagerii sunt sincer interesati si au o gramada de intrebari. Poti cere voie in timpul imbarcarii sa tragi putin cu ochiul, in functie de cat de ocupati suntem, insa este mai bine sa o faci dupa aterizare, cand toata lumea coboara”, ne sfatuieste un pilot, pe Reddit.
De ce nu ni se spune cand sunt situatii de urgenta la bord - “Daca nu reusim sa rezolvam situatia si sa aterizam, cu siguranta ca nu va vom spune nimic. Ultimul lucru pe care il vrem inainte sa murim este sa avem parte de o revolta”, recunoaste un insotitor de zbor.
Mai multe despre:
#transport aerian#companii aeriene
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS