Brandul de tara al Bulgariei ajunge la procuratura la doua saptamani dupa lansare
Nisipurile de Aur, Bulgaria
Procuratura bulgara va investiga un posibil conflict de interese in procesul de licitatie pentru realizarea unui logo turistic pentru Bulgaria, iar rezultatul anchetei ar putea fi organizarea unei noi licitatii si un nou logo, potrivit publicatiei Standart, preluata de Novinite.
Noul logo a fost prezentat oficial in urma cu doua saptamani si a atras critici puternice din partea artistilor, designerilor si populatiei, noteaza Mediafax.
Licitatia a fost organizata de echipa fostului ministru al Economiei, Energiei si Turismului, Traicho Traikov. Anchetatorii bulgari vor investiga rolul consilierului lui Traikov pentru marketing si publicitate, Alexandra Lang, in urma unor sesizari ca aceasta s-ar fi aflat in conflict de interese, scrie cotidianul Standart. Potrivit ziarului local, o investigatie care vizeaza documentatia pentru licitatie a inceput deja, iar rezultatul final ar putea fi o noua licitatie si un nou logo.
Lang a negat categoric acuzatiile de conflict de interese, afirmand ca a participat activ la crearea brandului impreuna cu compania selectata in acest scop, fara sa fie insa implicata prin nicio afacere proprie.
"Logoul este o mica parte a proiectului. Licitatia nu a fost pentru logo, ci pentru crearea, implementarea si pozitionarea unui nou brand integrat. Logoul este doar partea vizibila a proiectului, care concureaza pentru turisti la nivel global. Este legatura emotionala dintre afaceri si clienti. De obicei, orice inovatie de acest fel este intampinata cu opozitie si este nevoie de mult curaj pentru a nu ceda", a spus Lang.
Echipa responsabila de proiect nu a facut o treaba prea buna si nu a reusit sa atraga designeri bulgari de top, sustine Rumen Draganov, expert bulgar in turism, citat de Novinite. Potrivit acestuia, problema legata de logo reflecta coruptia, iar licitatia trebuie anulata. Detaliile logoului promoveaza doar proprietati private, precum terenuri de golf, dar nu si locatii naturale aflate in proprietatea statului.
Bulgaria a lansat in ianuarie un nou brand turistic, cu sloganul "Bulgaria-A Discovery to Share", care va fi folosit oficial din luna septembrie. Noul brand a fost dezvoltat printr-un proiect in cadrul Programului Operational de Dezvoltare Regionala, in valoare de 1,4 milioane de leva (700.000 euro), si descrie Bulgaria drept o destinatie prietenoasa, fermecatoare si inca nedescoperita.
In afara brandului turistic national si a sloganului, au fost create alte 10 sub-branduri pentru diferite tipuri de turism, precum si o strategie de branding pentru regiunile tarii. Totodata, a fost realizat un brand pilot pentru regiunea Tracia. Folosirea logo-urilor si a simbolurilor brandului va fi gratuita, dupa inregistrarea pe o platforma online care va fi deschisa in luna martie, accesibila de pe site-ul Ministerului bulgar al Economiei, Energiei si Turismului.
Potrivit ministerului, noul brand a fost dezvoltat dupa o analiza a perceptiei actuale a Bulgariei ca destinatie turistica si in comparatie cu destinatii concurente. Creatorii brandului au luat in considerare sondaje efectuate in 11 tari din Europa si Asia.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS