Bulgaria lanseaza un nou brand turistic, in valoare de 1,4 mil. euro. Pe ce mizeaza vecinii din sud
Nisipurile de Aur, Bulgaria
Bulgaria a lansat joi un nou brand turistic, cu sloganul "Bulgaria-A Discovery to Share", care va fi folosit oficial din luna septembrie, relateaza Novinite.
Noul brand a fost dezvoltat printr-un proiect in cadrul Programului Operational de Dezvoltare Regionala, in valoare de 1,4 milioane de leva (700.000 euro), si descrie Bulgaria drept o destinatie prietenoasa, fermecatoare si inca nedescoperita.
In afara brandului turistic national si a sloganului, au fost create alte 10 sub-branduri pentru diferite tipuri de turism, ca si o strategie de branding pentru regiunile tarii. Totodata, a fost realizat un brand pilot pentru regiunea Trakia.
Folosirea logo-urilor si a simbolurilor brandului va fi gratuita, dupa inregistrarea pe o platforma online care va fi deschisa in luna martie, accesibila de pe site-ul Ministerului bulgar al Economiei, Energiei si Turismului. Potrivit ministerului, noul brand a fost dezvoltat dupa o analiza a perceptiei actuale a Bulgariei ca destinatie turistica si in comparatie cu destinatii concurente.
Creatorii brandului au luat in considerare sondaje efectuate in 11 tari din Europa si Asia. Conceputul vizual al brandului principal si cele 10 sub-branduri au fost testate in 15 tari, in randul a peste 2.000 de reprezentanti ai industriei turismului. Potrivit sondajelor de opinie, peste 90% dintre cei intervievati au fost multumiti de vacantele in Bulgaria, iar 80% au spus ca vor reveni.
Ministerul anticipeaza o crestere de 25% a numarului de vizitatori in primii cinci ani de la implementarea strategiei, in timp ce in 10-15 ani numarul acestora ar urma sa se dubleze.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS