Mizeria din hoteluri, mâncarea de proastă calitate şi lipsa dotărilor sunt principalele probleme reclamate de clienţi. O echipă de la Inspectorul Pro a verificat în ce măsură repectă unităţile hoteliere stelele pe care le afişează. Neregulile constatate de noi au fost confirmate şi de Ministerul Turismului. Material realizat cu o cameră ascunsă.

Stelele nu ţin loc de ospitalitate! Numărul lor nu contează atunci când vine vorba de respectul faţă de clienţi. Toate hotelurile sunt obligate prin lege să ofere turiştilor servicii de calitate, conforme cu banii încasaţi. Evident că vor exista mereu diferenţe, între o stea şi 5 stele, dar la capitolul curăţenie nu e loc de întors.

O echipă de la Inspectorul Pro a surprins, cu camera ascunsă, nereguli în mai multe hoteluri de pe Valea Prahovei. Chiar acum în toiul sărbătorilor, când totul ar trebui să arate perfect.

În această unitate de 3 stele, din Buşteni, mobila pare veche de când lumea. Am găsit uşi înţepenite şi facilităţi lipsă.

Toate camerele trebuie să aibă sistem de încălzire, să fie izolate fonic, să aibă lumina principală şi veioză, mochetă sau covoare, somnieră, saltea, husă de protecţie, măsuţă, noptiere, oglindă, suport pentru bagaje, cuier, dulap, pahare, perdele şi mijloace de protecţie împotriva ţânţarilor.

De la 2 stele în sus ar trebui să existe televizor. 3 stele înseamnă că va trebui să găsiţi aer condiţionat, fotolii, scaune, tablouri, prize electrice, prize pentru conexiune la internet, telefon şi minibar. Iar de la 4 stele puteţi avea pretenţia să vi se ofere birou şi room service.

Dovada că NU e aşa stă şi raidul nostru de pe Valea Prahovei.

Continuarea pe www.stirileprotv.ro.