Agențiile de turism reiau vacanțele cu autocarul, după relaxarea restricțiilor impuse de pandemie. Cât costă un sejur în Grecia sau Bulgaria
Turism, vacante, autocar
Agențiile de turism au reluat cursele cu autocarul către Grecia și Bulgaria, pe măsură ce cele două țări au ridicat restricțiile impuse din cauza pandemiei cu coronavirus.
Astfel, primele autocare către Grecia au plecat în această săptămână, în Thassos şi Halkidiki, iar în următoarele luni sunt programate curse în ritmul stabilit la începutul anului, informează touroperatorul Hello Holidays.
Primii turişti pentru Grecia au beneficiat de reduceri economy room, vacanţa lor de o săptămână costând de la 338 de euro/studioul sau de la 700 de euro/camera de hotel în Thassos; de la 333 de euro/studioul în Halkidiki; de la 316 euro/studioul sau 478 de euro/camera în Riviera Olimpului; de la 314 euro/studioul în Insula Evia.
Pentru călătoria cu autocarul sunt respectate recomandările de moment privind traficul de pasageri, începând cu dezinfectarea mijloacelor de transport, verificarea temperaturii pasagerilor şi oferirea de soluţie dezinfectantă. În timpul călătoriei pasagerii poartă mască, iar opririle sunt mai dese decât de obicei.
Cursele charter, circuitele, dar şi transferurile din ţară se fac anul acesta cu maşini noi, flota Hello Holidays Transport fiind suplimentată cu autocare şi microbuze noi, cumpărate într-un program de investiţii de 500.000 de euro, care nu a fost oprit din cauza pandemiei.
Peste 10.000 de turişti, clienţi ai agenţiei, vor ajunge în această vară cu transport individual, autocarul ori avionul în zonele turistice din Grecia. În luna iunie încep şi circuitele prin România, iar o mare parte din cerere este pentru vacanţe pe litoralul românesc.
Totodată, și turoperatorul IRI Travel a anunțat că charterul cu autocarul pe litoralul Bulgariei va fi reluat şi se va desfăşura din iunie şi până în data de 21 septembrie 2020.
"Până la finele lunii iunie plecările vor fi bisăptămânale, iar din luna iulie şi până la finalul sezonului vom creşte la trei curse pe săptămână. Din păcate, a trebuit să majorăm cu 15-20% tarifele pentru a acoperi toate măsurile de siguranţă impuse de către autorităţi", a declarat CEO IRI Travel, Lucian Bădîrcea.
Potrivit sursei citate, turiştii care călătoresc sunt îmbarcaţi şi călătoresc în siguranţă, respectând toate normele legale sanitare. Astfel, autocarele sunt igienizate cu substanţe dezinfectante înainte şi după fiecare cursă, se folosesc dezinfectanţi pentru mâini şi covoraşe îmbibate cu soluţie de clor la urcarea în autocare, iar urcarea se face doar pe uşa din faţă a autocarului, coborârea doar pe uşile de la mijloc/spate.
Turoperatorul precizează că nu este permisă urcarea în autocar a persoanelor care nu poartă masca de protecţie, la îmbarcare şi coborâre se respecta distanţa minimă de 1,5 metri între pasageri, măştile sunt purtate de către toţi pasagerii şi de către şofer pe toată durata transportului, prima banchetă din spatele şoferului este lasată liberă sau exista un paravan între acesta şi pasageri, iar aşezarea în autocar se face cu o persoană pe o banchetă, în zig-zag.
Potrivit sursei citate, charterul către Bulgaria va opera până în data de 21 septembrie. În luna iunie, IRI Travel va efectua plecări în zilele de luni şi sâmbăta, iar începând cu 1 iulie şi până la final de sezon se va pleca în zilele de luni, joi şi sâmbăta, dând astfel posibilitatea turiştilor de a-şi alege sejururi de 2, 3, 4, 5, 7 sau mai multe nopţi de cazare pe litoralul vecinilor noştri.
"Pentru staţiunile din nordul litoralului bulgăresc, Balchik, Albena şi Nisipurile de Aur tarifele dus - întors sunt de 60 de euro de persoană, în timp ce pentru staţiunile din sudul litoralului, Sunny Beach, Nessebar şi Obzor tariful este de 75 de euro. Distanţarea socială este inclusă în tarife, fiecare pasager ocupând o banchetă a autocarului", se mai precizează în comunicat.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS