Astfel, cumpărătorii au profitat de discounturile generoase pentru a face achiziţii prin intermediul dispozitivelor mobile, semnalând un început bun al sezonului cumpărătorilor pentru sărbătorile de iarnă, potrivit firmelor de analiză a pieţei de retail, transmite Reuters.

Adobe Analytics, care evaluează tranzacţiile efectuate de cei mai mari 100 de operatori de comerţ electronic din Statele Unite, estimează că de Cyber Monday ar putea avea loc tranzacţii online în valoare de 6,6 miliarde de dolari, cele mai mari efectuate într-o singură zi din istoria cumpărăturilor online din SUA.

Înainte de weekendul care marchează anual deputul sezonului cumpărăturilor de sărbători, retailerii tradiţionali au investit masiv pentru îmbunătăţirea site-urilor lor şi pentru a oferi un numar mai mare de opţiuni pentru livrarea produselor, anticipând un declin al numărului de cumpărători în magazinele tradiţionale.

Între cele mai căutate produse au fost televizoarele, laptopurile şi consolele pentru jocuri, în special PlayStation 4, conform firmelor de analiză şi de consultanţă.

Potrivit firmei de marketing Criteo, 40% din achiziţiile online de Black Friday au fost făcute de pe telefoane mobile, în creştere cu 29% comparativ cu 2016.

Nu există încă date referitoare la vânzările cre au avut loc în aceste zile în magazinele tradiţionale, dar jurnaliştii şi analiştii au notat că activităţile au fost destul de modeste, cu un număr scăzut de maşini în parcări şi cumpărători care au ieşi din magazine fără cumpărături.