Ungaria şi Slovacia au inaugurat un nou pod peste Dunăre. Până în 2025, cele două țări vor să se lege prin nouă autostrăzi
Pod Ungaria-Slovacia
Premierii Ungariei şi Slovaciei, Viktor Orban şi Igor Matovic, au participat joi la inaugurarea unui nou pod peste Dunăre care face legătura între cele două ţări vecine în apropiere de Komarom, nordul Ungariei.
Conexiunile rutiere şi feroviare sunt cruciale pentru competitivitatea Uniunii Europene, a subliniat premierul ungar, potrivit căruia prin finanţarea noului pod, UE "a participat la una din cele mai bune investiţii din istoria sa".
Viktor Orban a spus că până în 2025 vor fi nouă autostrăzi ungare care se vor întinde până la graniţă, precizând că în viitorul apropiat Ungaria intenţionează să finalizeze o secţiune de autostradă care va face legătura între Polonia şi Grecia, scrie Agerpres.
La rândul său, ministrul ungar de Externe, Peter Szijjarto, a subliniat că următorul proiect important al Ungariei şi Slovaciei în domeniul transporturilor este construcţia unei linii de tren de mare viteză care să facă legătura între Budapesta, Bratislava şi Varşovia.
Szijjarto a estimat că o astfel de linie de tren ar reduce durata unei călători între Budapesta şi Varşovia la cinci ore şi jumătate de la 11-12 ore în prezent, iar durata unei călători între Budapesta şi Bratislava ar fi redusă la o oră şi jumătate.
Această investiţie ar permite creşterii economice din Europa Centrală să intre "într-o dimensiune complet nouă", a apreciat Szijjarto, adăugând că aceasta ar fi prima linie de tren de mare viteză din regiune. Potrivit oficialului ungar, graţie acestei linii, trenurile vor putea rula cu viteze de până la 350 kilometri pe oră.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS