Trio-ul care atrage toate privirile la Jocurile Olimpice. Cel mai puternic brand al Marii Britanii “vinde” Regatul in toata lumea
Prezenta zilnica a membrilor Casei Regale la Jocurile Olimpice atrage atentia atat a turistilor prezenti la marele eveniment din Londra, cat si a presei internationale. De fapt, William, Kate si Harry au reusit sa transforme Marea Britanie intr-un brand care se vinde foarte bine in preajma Olimpiadei. Si nu numai.
Britanicii stiu sa se vanda. O dovedesc cu succes Ducele si Ducesa de Cambridge si printul Harry, nelipsiti de la niciun concurs al JO. Cei trei membri ai Casei Regale isi arata pasiunea pentru sport cu fiecare ocazie ivita, se intalnesc cu personalitati cunoscute din lumea sportului si incearca sa transforme UK intr-un brand extrem de vizibil printre ambasadorii prezenti la Olimpiada.
Un consilier regal a declarat pentru cotidianul The Telegraph: „Ducele si Ducesa de Cambridge, impreuna cu Printul Harry s-au avantat in nebunia JO cu multa placere, stiind foarte bine ca acest eveniment este unic in istoria Marii Britanii si o ocazie excelenta de a-si vinde Regatul si de a se face cunoscuti drept o natiune prietenoasa, dornica de colaborari, parteneriate cu toate celelate state ale lumii.”
Printul William si sotia sa, Catherine (ducesa de Cambridge), planuiesc sa ajute la consolidarea economiei britanice in timpul calatoriilor pe care le vor face luna viitoare in Singapore si Malaezia, atunci cand vor vizita noua fabrica de motoare Rolls Royce din Singapore, inaugurata anul acesta de premierul britanic David Cameron.
De asemenea, ducesa de Cambridge a accepta invitatiei guvernului englez de a promova brandul tarii sale in timpul JO si de purta steagul Angliei pe timpul desfasurarii competitiei, campanie initiata de autoritatile britanice.
Campania englezilor i-a costat pe acestia 25 milioane de lire sterline si vizeaza promovarea Regatului Unic, in vederea cresterea potentialului sau economic. Campania a fost demarata cu ocazia Jubileului de Diamant al Reginei Elisabeta a II-a si continua cu Jocurile Olimpice, care au debutat pe 27 iulie. De altfel, potrivit studiului Global Destination Cities Index, capitala Angliei va fi anul acesta cel mai vizitat oras din lume.
Si printul Harry se implica activ in aceasta campanie de promovare. Recent, cel de-al doilea fiu al lui Charles a fost in Rio de Jainero si Sao Paulo, orase unde economia se aflat in plin boom. Jeremy Junt, secretarul Culturii, Sportului si Media, a descris efectul pe care Harry l-a avut pe scena, asupra privitorilor sai, drept „electrizant”.
„Printul Harry are influenta asupra a 1.000 de politicieni. A devenit un fenomen extraordinar. Pana acum nu s-a aflat in fruntea listei ambasadorilor Marii Britanii, dar vazand efectul electrizant pe care l-a avut in Brazilia, arata cat de in serios si-a luat rolul”, a adaugat secretarul.
Mai mult, guvernul britanic se gandeste sa-l aduca pe Harry mai des pe scenele internationale pentru a stimula comertul britanic si pentru a mentine o buna relatie diplomatica in Commonwealth.
„Tinerele fete regale sunt niste ambasadori fantastici pentru afacerile britanice si pentru Marea Britanie, in general. Ei ajuta UK sa creasca in intreaga lume. Suntem foarte recunoscatori pentru sprijinul lor”, a declarat un purtator de cuvant al guvernului englez.